Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:09:16 GMT

افتتاح سالن شمشیربازی خوزستان با شکلی کاملا متفاوت

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۰۰۷۸

افتتاح سالن شمشیربازی خوزستان با شکلی کاملا متفاوت

ایسنا/خوزستان رئیس هیات شمشیربازی خوزستان از افتتاح سالن شمشیربازی استان با شکلی کاملا متفاوت خبر داد.

رضا روشن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره اهداف هیات استان در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: باید به علاقه‌مندان این رشته، این مژده را بدهم که به زودی خانه شمشیربازی استان با شکلی کاملا متفاوت افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه سالن شمشیربازی استان در گذشته بیشتر شبیه به یک انبار و سوله ضایعاتی بود اما با پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و تلاش بی‌وقفه کادر هیات، بزودی سالن به شکل کاملا متفاوتی افتتاح می‌شود.

رییس هیات شمشیربازی خوزستان گفت: ما بدون وقفه برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این سالن تلاش کردیم و خواهیم کرد. حتی در روز سال تحویل و ایام تعطیلات نیز شبانه‌روز در حال فعالیت بودیم و ان‌شاءالله به محض تکمیل و اتمام بازسازی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه از سالن رونمایی خواهیم کرد.

وی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: در مدت اخیر نیز با چند تن از روسای ادارات ورزش شهرستانی مذاکره داشتیم که متاسفانه برخی شهرستان‌ها تمام فکر و ذکرشان را روی یکسری رشته خاص که به آن‌ها وابستگی دارند، گذاشته‌اند و هیچ علاقه‌ای به فعال‌سازی رشته جدید در شهرستان نشان نمی‌دهند و با نگاه خودمحورانه و تک قطبی به ورزش نگاه می‌کنند.

روشن‌پور عنوان کرد: در راستای گسترش رشته شمشیربازی نیز توافقات خوبی با تربیت بدنی سپاه خوزستان و تربیت بدنی ارتش داشتیم که به امید خدا بلافاصله پس از بازگشایی سالن‌ها و کنترل ویروس کرونا شروع به فعالیت خواهیم کرد.

وی همچنین بیان کرد: در سال گذشته که عملا کرونا جلوی فعالیت رشته‌های ورزشی را گرفته بود، ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم و مشکلات بسیاری در این یک سال داشتیم اما با همین وجود بیکار ننشستیم و دوره‌های عملی مربیگری و داوری و سمینارهای مجازی را برگزار کردیم.

رییس هیات شمشیربازی خوزستان افزود: در تمامی مصاحبه‌هایم از اینکه شمشیربازی یکی از رشته‌های پایه‌ای المپیک و از جمله پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی است، صحبت کرده‌ام و باید این را نیز اضافه کنم که بعد از تیراندازی که دارای شش سهمیه در المپیک ۲۰۲۱ است، شمشیربازی دومین رشته‌ای است که تاکنون با چهار سهمیه بیشترین سهمیه را کسب کرده و جزو یکی دو رشته‌ای است که شانس مدال‌آوری کشور در المپیک محسوب می‌شود. پس قطعا باید نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشیم و از ظرفیت‌های این رشته استفاده کنیم.

وی در پایان نیز با بیان اینکه من بزرگترین، نفس‌گیرترین و طاقت‌فرساترین مانع در مسیر برنامه‌های‌مان را عدم شناخت جامعه از این رشته می‌دانم، عنوان کرد: واقعا بیشتر توان‌مان را همین موضوع گرفته است اما هدف ما در سال ۱۴۰۰ به طور کلی فعال‌سازی کامل چند شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات استانی و در صورت حمایت نیز داشتن تیم در لیگ برتر شمشیربازی کشور خواهد بود. باید این موضوع را هم عنوان کنم که منظور از فعال‌سازی این رشته در شهرستان‌ها، فقط زدن حکم ریاست برای شهرستان‌ها نیست، بلکه فعال‌سازی رشته در سالن و کار به صورت عملی برای ما ملاک است، چرا که برخی رشته‌ها ادعای فعال بودن در تمام شهرستان‌ها را دارند اما در عمل نهایتا پنج تا شش شهرستان‌شان فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان شمشيربازي شمشیربازی خوزستان شهرستان ها فعال سازی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف