Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر کمیته تکریم شهدا و جمع‌آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد گفت: از ۴۰۰۰ خانواده شهید و ۳۲۹۶ رزمنده و جانباز استان یزد دیدار و سرکشی شد. - اخبار استانها -

سرهنگ ابوالقاسم حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  یزد  اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در راستای برگزاری کنگره شهدای استان یزد دیدار با خانواده معظم شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیته تکریم شهدا و جمع آوری آثار دومین کنگره ملی شهدای یزد بیان کرد: استان یزد دارای 75 هزار ایثارگر، 751 آزاده دارد و بیش از 4000 شهید از هر سن، تیپ و قشری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها وظیفه امروز ما است. 

وی ادامه داد: به همین از خانواده 4000 شهید و 3296 جانباز و آزاده در استان یزد دیدار و دلجویی شد و 4000 رزمنده استان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

حکیمی افزود: 700 خاطره از جانبازان، سه هزار 600 عکس پرسنلی، دو هزار و 200 وصیت‌نامه، 22 هزار 500 عکس آلبومی، 41 هزار برگ از اسناد شهدا، سه هزار و 600 زندگی نامه شهید جمع‌آوری و بیش از 700 مصاحبه تلوزیونی با خانواده شهدا جمع‌آوری شد. 

کنگره ملی 4000 شهید استان یزد|سرلشکر سلامی: کنگره ملی شهدای استان یزد در شرایط کرونا یک جهاد بسیار بزرگ بودکنگره ملی 4000 شهید استان یزد | فرمانده کل سپاه پاسداران با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کردکنگره ملی 4000 شهید استان یزد | سردار پورشمسی: 1200 ازدواج آسان به واسطه کنگره شهدا در یزد برگزار شد

دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد از بهمن ماه سال 1398 شروع به فعالیت کرد و با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه‌ها به صورت گذشته و با حضور عمومی مردم؛ رویکرد این کنگره به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی تغییر کرد.

در نهایت با گذشت بیش از یک سال از شروع این کنگره عظیم و با انجام برنامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف، اجلاسیه پایانی کنگره دهم فروردین و همزمان با سالروز قیام افتخارآفرین مردم یزد علیه نظام شاهنشاهی و طاغوت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد دیدار شهید استان یزد کنگره ملی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است