Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: حمایت از تولید و رفع موانع آن نیازمند اصلاح ساختاری در حوزه‌های مختلف بانکی مالیاتی گمرکی و... است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات بخش تولید وجود قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های دارای نقص است که اجرای این قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها باعث می‌شود تا تولیدکنندگان با مشکلات مواجه شوند و در مواردی هم قانون درست وضع شده اما به طور صحیح اجرا نمی‌شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بروکراسی اداری و وجود امضاهای طلایی از دیگر مشکلاتی است که بر سر راه تولید در کشور وجود دارد که باید رفع شود.

کریمی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اقتصادی، درآمدها، صادرات و... همه متکی به راه افتادن تولید است و با رونق تولید همه بخش‌ها نیز با رونق و پیشرفت همراه خواهد بود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در سال گذشته در جهت رفع موانع بر سر راه تولید انجام شد، رفع موانع بر سر راه شرکت هپکوی اراک بود. این شرکت ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار بود و این بدهی باعث شده بود تا این شرکت در لیست سیاه به بانک‌ها قرار گیرد و نتواند از حقوق خود در عرصه تولید برخوردار شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد بنا شد تا یک‌هزار و ۴۷ میلیارد تومان از بدهی‌های این شرکت از طریق تهاتر پرداخت شود، به این شکل که بنا شد تا بدهی‌های این شرکت از طریق مطالبات سازمان تامین اجتماعی که سهامدار شرکت هپکو است از دولت تهاتر شود و این موضوع در بند واو تبصره ۱۲ بودجه سال ۱۳۹۹ لحاظ و بدهی‌های شرکت هپکو تهاتر شد و این شرکت از ابتدای سال ۹۹ توانست فعالیت خود را به صورت عادی از سر گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس امضاهای طلایی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است