Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میربهاء الدین روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: غربالگری مسافران ورودی در سه مرز زمینی میرجاوه، میلک و ریمدان سیستان و بلوچستان در اجرای طرح مراقبت بهداشتی مبادی مرزهای رسمی تا ۱۵فروردین تداوم دارد.

وی ادامه داد: در این مدت چهار هزار و ۷۸۸ تست فوری تشخیص کرونا و یکهزار و ۸۹۵ تست pcr نسبت به شناسایی افراد مشکوک و بیمار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:بر اساس آخرین اخبار دریافتی تنها چهار مورد تست مثبت در میرجاوه شناسایی و قرنطینه شدند.

وی افزود:‌همچنین امدادگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به منظور آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مسافران در خصوص  پیشگیری از کرونا نجاتگران مستقر در پایانه‌ها مرزی نسبت به توزیع حدود ۲ هزار برگ بروشور در بین مراجعان و آموزش حدود چهار هزار نکته آموزشی اقدام کردند. 

میربهاء الدین اظهارداشت: جمعیت هلال احمر از اولین روز طرح نوروزی در مرز ها مستقر بوده و تا زمانی که نیاز باشد به ارائه خدمات به مردم خواهد پرداخت.

برچسب‌ها کرونا سیستان و بلوچستان غربالگری سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان غربالگری کرونا سیستان و بلوچستان غربالگری سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راه های سیستان و بلوچستان

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه های این خطه بویژه محور چابهار میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده ای و ارتباط تجاری ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارتقای راه‌های سیستان وبلوچستان به بزرگراه نیازمند ۳۰ همت
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۴ درصدی حجم مبادلات اقتصادی از پایانه مرزی میرجاوه
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال