Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:48:37 GMT

آیا آل کثیر بار دیگر محروم می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۱۶۲

آیا آل کثیر بار دیگر محروم می‌شود؟

محرومیت جدیدی شامل حال مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که محرومیت عیسی آل کثیر تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و او می‌تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند، انتشار تصاویری از تمرین اختصاصی او در ورزشگاهی که سرخپوشان تمرین می‌کنند، ابهاماتی را در مورد تمدید محرومیتش به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی‌ها با استناد به این فیلم مدعی شدند که آل کثیر بار دیگر محروم می‌شود، اما محرومیت جدیدی شامل حال مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نخواهد شد چرا که او اجازه دارد به صورت اختصاصی و جداگانه از تیم تمرین کند.

آل کثیر از بازی آینده سرخ‌ها مقابل پدیده می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. درحال حاضر سرخ‌ها در رده دوم جدول لیگ برتر کشورمان قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین عیسی آل کثیر محرومیت پرسپولیس لیگ بیستم تابناک ورزشی اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان