شهراز: استقبال از «گاندو ۲» پرشورتر از فصل اول است
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۳۲۴۱
بازیگر سریال «گاندو» گفت: فیلمنامه گاندو ریزه کاری های فراوانی دارد، در ابتدا فیلمنامه توانسته تا درام و گره های اصلی را به خوبی پدید بیاورد، وقتی فیلمنامه درست نوشته شود کار برای بازیگران هم راحتتر می شود، زیرا در شخصیت پردازی مسیر آسان تری دارند.
خسرو شهراز در گفتوگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در سریال «گاندو» گفت: خوشبختانه همچون فصل اول در فصل دوم سریال گاندو هم حضور دارم و توانستم بار دیگر همکاری با این گروه خوب را تجربه کنم، اثر از لحاظ فرم و محتوا نسبت به فصل اول رشد کرده و این بلوغ به راحتی در سریال قابل لمس است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی در همین راستا اضافه کرد: فیلمنامه گاندو ریزه کاری های فراوانی دارد، در ابتدا فیلمنامه توانسته تا درام و گره های اصلی را به خوبی پدید بیاورد، وقتی فیلمنامه درست نوشته شود کار برای بازیگران هم راحتتر می شود، زیرا در شخصیت پردازی مسیر آسان تری دارند.
***مخاطبان ارتباط نزدیکی با فصل دوم گاندو برقرار کردند
بازیگر سریال «گاندو» در همین رابطه ادامه داد: البته بخش بیشتری از کاراکترها از فصل یک به فصل دوم آمده اند، در این مسیر شخصیت پردازی از همان فصل یک صورت گرفته اما سختی کار یک بازیگر به غیر از فراز و نشیب های داستان، حفظ حس و حال کاراکتر از فصل یک تا فصل دوم است.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درباره بازخوردهای مردمی نسبت به سریال «گاندو» در فصل دوم اضافه کرد: خوشبختانه تا آنجا که من می دانم اثر به شدت با اقبال عمومی روبرو شده است، مخاطبان خودشان را در ایام نوروز به خانه می رسانند تا گاندو را تماشا کنند و این یعنی اثر مورد پسند مخاطبان بوده است.
وی در همین راستا تاکید کرد: بازخوردهای مستقیمی که از اثر داشتم کاملا مثبت بوده است، مخاطب با خاطره خوبی از گاندو یک به سراغ فصل دوم آمده و خوشبختانه تا اینجای کار از اثر و روایت راضی بوده است. بیش از هر چیز حساسیت داستان و تازگی در ایده توانسته مخاطبان بیشتری نسبت به فصل اول برای گاندو رقم بزند.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از رسانه ملی اینجا کلیک کنید***گاندو یک توقع مخاطبان را بسیار بالا برد
بازیگر فیلم سینمایی «ماهی و گربه» ادامه داد: گاندو یک توقع مخاطبان را بسیار بالا برد، همین امر سبب شد تا ما از همان ابتدای تولید فصل دوم مسیر سختی را پیش روی خودمان ببینیم، وقتی مخاطبان تا آن حد نسبت به فصل اول لطف داشتند ما می دانستیم که در فصل دوم به دنبال اتفاق تازه ای هستند که خدا را شکر این اتفاف حاصل شد.
وی پرداختن به موضوعات روز جامعه را مهم خواند و اضافه کرد: گاندو اثری به روز و برای زمانه خودش است، این سریال توانسته با پرداختن به موضوعی مهم زوایای مختلفی را از عملیات های ضدجاسوسی به نمایش بگذارد که پیش از این سابقه نداشته است، همین باعث شده تا مردم هم کنجکاو باشند که این عملیات ها چگونه رخ می دهد. به نظر من گاندو اثری موفق بود که در فصل دوم هم مورد تایید مردم قرار گرفت.
انتهای پیام/
برچسب ها: سریال گاندو اخبار تلویزیون
منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: اینجا سریال گاندو اخبار تلویزیون فصل دوم فصل اول
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
تقدیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
مسعود ده نمکی کارگردان، حسن وارسته سرپرست نویسندگان، حمیدرضا هدایتی، پویا امینی، رضا توکلی، کاوه سماک باشی، رضا استادی، افشین سنگ چاپ، نیما شاهرخ شاهی، حسین مجد طراح صحنه و... از حاضران در این جلسه بودند.دلگرمی برنامهسازان
دراین مراسم ابتدا خسروپناه با تجلیل ازمحتوا و ساختار سریال که توانسته بود بخش عظیمی از مخاطبان را به تماشای سریال بنشاند، از بازیهای خوب بازیگران و نوآوری در جلوههای ویژه و محتوای مرتبط با مضامین دینی و روایی و همچنین متن متکی بر پژوهش و تحقیق تقدیر به عمل آورد.ضمنا برخی دیگر از اعضای شورا که در این مراسم حضور داشتند با تشکر از صداوسیما و برنامهها و سریالهای تدارک دیده شده در ماه رمضان و نوروز،این سریال رایکی ازموفقیتهای برجسته تلویزیون در سریالسازی متناسب با ایام ماه مبارک دانستند.مسعود ده دنمکی، کارگردان سریال هم با تشکر ازشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت این شورا در کنار وظیفه ذاتی خود که نگهبانی از فرهنگ و هنر کشور است، با رویکرد حمایتی و تجلیل از آثار نمایشی وارد این کار شده است.وی این نوع تجلیلها و تقدیرها را برای برنامهسازان دلگرمکننده دانست.در انتهای مراسم از عوامل این سریال تقدیر شد.
یک قصه ماورایی
برنامههای رمضان و نوروز گذشته مخاطبان زیادی را با خود همراه و نظر کارشناسان را نیز جلب کرد، بهویژه برنامههای قرآنی. در میان سریالها رستگاری نیز محتوایی قرآنی داشت. سریال رستگاری به کارگردانی مسعود دهنمکی ماه رمضان اخیر روی آنتن شبکه دو سیما رفت. در این سریال که به قلم حسن وارسته به نگارش درآمده بود، بازیگرانی نظیر محمود پاکنیت، سولماز حصاری، مهدی سلوکی، پویان امینی، رامین راستاد و.. به ایفای نقش پرداختند. رستگاری، با قصهای ماورایی به موضوع مهم حقالناس میپرداخت. در این سریال با شخصیتپردازی دقیقی که برای نقش حافظ صورت گرفته بود، فضای قصه با وجود جلوههای ویژه و ترسیم کردن فضای برزخ جهنمی و... برای مخاطبان باورپذیر از آب درآمد.محمود پاک نیت، بازیگر این نقش در زمان پخش سریال به جامجم گفته بود: حافظ هم مثل بسیاری از آدمهایی است که میشناسیم. شخصی که وقتی تحت فشار قرار میگیرد عکسالعملش با زمانی که شاد است، فرق میکند. این، بعدهای مختلف یک آدم را نشان میدهد. حافظ شخصی مذهبی است. به حلال و حرام پایبند است اما در این مسیر برای خود سیاستهایی دارد و گاهی دلیلتراشی میکند. مثلا در مسأله چاه زدن فکر میکند چون زمین را خریده، آب آن زمین را هم خریده است. خود را مبرا از گناه میداند. او هم مثل تمام آدمها گاهی مسائل مادی برایش ارزشمندتر از هر چیزی میشود. در این راه اشتباهاتی میکند. فامیل او رستگاری است اما او در طول قصه با این رستگاری مواجه میشود. درواقع فراتر از فامیل شخصیت حافظ، آدمهای قصه با رستگاری و رسیدن به آن مواجه میشوند.با توجه به جذابیت این دست آثار برای مخاطبان، وی درباره طیف مخاطبان سریال بیان کرد: مذهب در تمام زندگی ما ریشه دارد. انسان هر دین و مذهبی اعم از بودایی، مسیحی، یهودی و... داشته باشد، خدا در وجود او ریشه دارد. همه به خدا و روز جزا باور دارند. ما مسلمانان به قیامت اعتقاد داریم و این سریال هم با قیامت آغاز میشود. آدمها از زیر خاک بلند میشوند؛ روز رستاخیز است و همه باید در سؤال و جواب شرکت کنند. همانطور که قرآن میگوید همه اعضای شما را به هم پیوند میدهیم حتی اگر تجزیه شده باشد. بنابراین شما به حالت اولیه برمیگردید. در تیتراژ میبینیم که افراد از گور برمیخیزند. جذابیت این قصه و این ژانر برای تماشاگر همین است که چیزهایی را که خوانده و شنیده بهصورت عینی میبیند. بهتازگی شخصی به من گفت این آثار لب تیغ است. ممکن است فقط افراد مذهبی این سریال را دنبال کنند و برای همه جذاب نباشد اما به اعتقاد من افراد غیرمذهبی و کسانی که بسیاری از اعتقادات من و امثال مرا ندارند، سریال را بهعنوان یک کار متفاوت نسبت به همه کارهایی که تا امروز در صداوسیما انجام شده، تماشا میکنند.همانطورکه بیان شد در این سریال از جلوههای ویژه نیز به صورت خاص بهره برده شده و این موضوع در کنار سوژه آن که بسیاری از انسانها را با خود درگیر کرده، توانست نظرمخاطبان را جلب کند. بهگونهای که در بررسی پیامکهای ارسالی اخیر به سامانه ۱۶۲ نیز شاهد پرتکرار بودن کلیدواژ سریال رستگاری بودیم که اغلب با نظرات مثبت همراه بود.