Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول می‌گوید به اتفاقی که در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برایش افتاد و توسط سرخیو راموس مصدوم شد، فکر نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که خاطره تلخی از رویارویی با رئال مادرید دارد، در آستانه دیدار مجدد لیورپول با سفیدپوشان مادریدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا، درباره آینده حرفه‌ای خود گفت: ماندنم در لیورپول بستگی به من ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما ترجیح می‌‌دهم در حال حاضر در این مورد صحبت نکنم.

وی همچنین درباره رابطه‌اش با سرمربی آلمانی لیورپول که اخیراً اعلام شد اختلافاتی با یکدیگر دارند، اظهار داشت: رابطه من و کلوپ بین رابطه‌ای عادی دو فرد حرفه‌ای است. من رابطه خودم با یورگن را اینطور توصیف می‌کنم.  

مهاجم مصری لیورپول که تا سال 2023 تحت قرارداد این باشگاه است، احتمال بازی در فوتبال اسپانیا را رد نکرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم برای سال‌های طولانی بازی کنم. بازی در اسپانیا؟ چرا که نه! کسی نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، از این رو بله ممکن است روزی در اسپانیا بازی کنم.

صلاح همچنین درباره اتفاقی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2018 برایش افتاد و از ناحیه کتف توسط سرخیو راموس مصدوم و مجبور به بیرون رفتن از ترکیب لیورپول شد، تصریح کرد: آن بازی در گذشته مانده است، بنابراین به این فکر نمی‌کنم که چه اتفاقی برایم در آن بازی با راموس افتاد. من به تیم فکر می‌کنم و همه روی تیم خودشان تمرکز دارند و به دنبال کسب پیروزی هستند.

راموس: تمدید قرارداد با رئال مادرید؟ هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم

وی تصریح کرد: من برای کسب پیروزی مقابل رئال مادرید در این دو بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان انگیزه خاصی دارم. اتفاقی که در گذشته افتاده، نتیجه بازی فینال کیف را تغییر نمی‌دهد. آن بازی در گذشته مانده است. من فکر می‌کنم که هم من و هم راموس بازیکنان قدرتمندی هستیم. هر دوی ما دو بازی اخیرمان در لیگ قهرمانان را برده‌ایم. هر دوی ما آماده هستیم. لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و لیورپول و رئال مادرید در این رقابت‌ها عالی کار کرده‌اند.

تیم‌های رئال مادرید و لیورپول در  تاریخ 17 فروردین در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیورپول محمد صلاح سرخیو راموس لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیورپول محمد صلاح سرخیو راموس لیگ قهرمانان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم