Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:35:23 GMT

برگزاری جشن نیمه شعبان در کانون امام حسین تبریز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۶۸۸۸

برگزاری جشن نیمه شعبان در کانون امام حسین تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) منطقه قم تپه تبریز، جشن نیمه شعبان را با حضور اقشار مختلف، نمازگزاران و نوجوانان وجوانان با اجرای برنامه های متنوع برگزارکردند.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز ضمن تبریک ویژه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت حجت مهدی موعود (عج)، اظهار کرد: ویژه برنامه جشن موعود به مناسبت نیمه شعبان،به همت و با مشارکت جوانان کانون فرهنگی هنری و با همکاری بسیج پایگاه،با اجرای برنامه های گوناگون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: نیمه‌ شعبان روز شکفتن آخرین غنچه بوستان فاطمی، میلاد خجسته پیام آور عدل و داد، مهدی موعود (عج)، است.

سبب کارافزود: به مناسبت سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت مراسم جشن باحضور خانواده شهدا،نوجوانان و جوانان منطقه واقشار مختلف مردم به همت فعالان کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه درعصرغیبت، هر یک از ما وظیفه‌ای برعهده داریم که می‌تواند با به انجام رساندن آن زمینه‌ساز ظهورش شود، تاکید کرد: در صورتی که همه ما در انجام این وظایف وحدت داشته باشیم، حضورش را به زودی در میان خود خواهیم داشت.

سبب کار برنامه های فرهنگی، تزیین بیرون و داخل مسجد، پذیرایی از عابران و اهالی محله با چای و شیرینی، مداحی، سخنرانی امام جماعت مسجد، عیدی به جوانان مسجدی را ازجمله برنامه های اجرایی این جشن نامبرد و افزود: به همین مناسبت ۱۰ بسته غذایی تهیه و دراختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری جشن نیمه شعبان کانون امام حسین تبریز تبریز شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان