Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ به عنوان روز تاریخی و مهم در ایران اسلامی است چراکه در این روز مردم غیرتمند ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود امام خمینی (ره) و با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی، نظام پلید پهلوی را ریشه کن کردند و به دنبال آن "استقلال و آزادی" نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکومت مردمی شکل گرفت؛ در این روز وعده حق تعالی بر امت مومن و مبارز ایران اسلامی تحقق یافت و با حضور وصف ناپذیر امت وفادار کشور عزیزمان در یوم الله دوازدهم فروردین مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید توسعه قدرت جمهوری اسلامی ایران، بیداری اسلامی، عمق یافتن مقاومت اسلامی، افت قدرت نظام سلطه که از واقعیت‌های انکارناپذیر در جهان امروز به شمار می‌رود محصول انقلاب اسلامی و مرهون راهبردهای پیامبرگونه امام خامنه‌ای عزیز "مدظله‌العالی"، هوشمندی و بصیرت ملت ایران است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز و والامقام و تبریک این یوم الله بزرگ به مردم غیور، شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، و همچنین حفظ وحدت حول محور ولایت، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد؛ امید است سال ۱۴۰۰ که با تدابیر مقام معظم رهبری سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری شده است، به لطف و عنایت و فضل الهی و همدلی و همراهی آحاد مردم شریف ایران و مسئولان، بنیان های اقتصادی تقویت شود و به دنبال آن بالندگی و سربلندی روز افزون میهن اسلامی را در تمامی زمینه ها با اتکا به تولید داخل شاهد باشیم و از همه مهمتر با اجرای کامل سیاست های ابلاغی و همراهی بیش از پیش مردم عزیز از مشکلات موجود خصوصا ویروس منحوس کرونا در این برهه از زمان عبور کنیم.
در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نتیجه همه‌پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی که با رای آری بیش از ۹۸ درصد مردم همراه بود اعلام شد و از آن زمان به بعد این روز به نام روز جمهوری اسلامی نام گرفت.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند