Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با خانواده شهید احمد صمیمی ترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، همزمان با گرامیداشت هفته جوان مدیرکل ورزش و جوانان حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان ، خسروی مسئول امورایثارگران ، زینی مسئول حراست اداره کل و اعضای مجمع جوانان با خانواده شهید ورزشکار احمد صمیمی ترک دیدار کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: امروز جامعه اسلامی و همه ما آرامش خود را مرهون جوانانی هستیم که بشردوستی و انسانیت را به معنای واقعی نشان دادند و با جان خود برای آزادی این مرز و بوم تلاش نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان بعثی پایشان به خاک این کشور برسد.

 

اقتدار و عظمتی که هم اکنون در کشورمان به دست آمده مدیون خون شهدای والامقام و گذشت و صبر خانواده‌های آنها است.

وی افزود: شهدای والامقام با گذشت از جان و مال خود پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و همگان باید در حفظ دستاوردهای شهدای والامقام کوشا باشند و ما همیشه باید قدردان خون شهدا باشیم.

 سرپرست معاونت امور جوانان استان با تاکید بر این که خانواده های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند گفت:  این جوانان امام حسین(علیه السلام) را مقتدای خود قرار دادند و راه و مسیر خودشان را انتخاب کردند و مسئولیت عظیمی را بر دوش ما قرار دادند.

مهدی قناد ادامه داد جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تأسی به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت امروز نیز در جبهه فرهنگی پیروز میدان باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان و نوجوان باید با اطاعت و دنباله‌روی از مقام ولایت با بصیرت و آگاهی عمل کرده تا از به انحراف کشیده شدن جامعه و عملی شدن توطئه های دشمنان جلوگیری شود.

رییس مجمع جوانان با بیان اینکه پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراثدار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند  و احترام و تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و اظهارداشت: باید این فرهنگ سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران در کل جامعه حاکم شود.

احمد صمیمی در 24 فروردین 1344 در شهرستان بیرجند به دنیا آمد و در 29 دی 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به ناحیه کتف به شهادت رسید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته جوان خراسان جنوبی هفته جوان 1400 کل ورزش و جوانان احمد صمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین