Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:21:37 GMT

پارک جنگلی لتیان ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۱۰۰

پارک جنگلی لتیان ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است

 

«حسن شکری» صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و اعلام فرمانداری شهرستان شمیرانات، تمامی مبادی ورودی و خروجی پارک جنگلی لتیان به منظور جلوگیری از ورود گردشگر به محوطه پارک در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود می‌شود و نیرو‌های یگان حفاظت از ورود و اتراق مردم در عرصه‌های منابع طبیعی نیز جلوگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی نیز فعال است.

به گزارش ایرنا، مجموعه تفریحی لتیان که از شمال به سد لتیان و از جنوب به بزرگراه شهید بابایی می‌رسد، ۶۰۰ هکتار وسعت دارد و مجموعه‌ای بکر و دست نخورده است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، دارای ۱۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۲۳۴ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۶۲ هزار و ۵۶۹ نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت کرده و یک میلیون و ۶۰۸ هزار و ۸۰۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نوروز 1400 سند همکاری 25 ساله ایران و چین حسن شکری سد لتیان روز طبیعت اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نوروز 1400 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد