Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:25:12 GMT

خط گوره به جاسک شاخص ترین طرح دراین منطقه مرزی بوده است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۸۱۶۰

خط گوره به جاسک شاخص ترین طرح دراین منطقه مرزی بوده است

محمد رادمهر روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: آغاز بکار ساخت چهار مخزن ذخیره نفتی با ظرفیت ۲ میلیون بشکه و بازدید نوبخت از روستاهای سیل زده دیماه ۹۸ در سدیج جاسک از دیگر طرح‌ها و اقدام‌های مهم سال گذشته در جاسک است.
وی بیان داشت: راه‌اندازی خط کشتیرانی جاسک به بندر سویق عمان هم در سال گذشته انجام شد که بیش از هفت هزار و ۷۰۰ تی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.یو کانتینر در این طول این سال جابجا شده است.
رادمهر یادآورشد: تشکیل نشست شورای برنامه ریزی هرمزگان و انعقاد قرارداد ساخت سه هزار مسکن محرومان در هرمزگان و همچنین حضور معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در روستاهای سخت گذر نوگین و گیشدان و پیگیری احداث راه دسترسی مناسب و ارتباطی نیز پارسال در این شهرستان کلید خورد.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهارداشت: همچنین سال ۹۹ پرواز جاسک تهران راه‌اندازی شد و پروژه بزرگ پتروپالایش و همچنین مروارید مکران در این شهرستان آغاز بکار کرد.
رادمهر در ادامه از تکمیل مرحله نخست مجتمع تفریحی سنگ سیاه در چهار هکتار با هزینه‌ای افزون بر ۴۰میلیارد ریال و شروع مرحله دوم در سه هکتار دیگر شامل فضای سبز جاده دسترسی، سکوهای مسافر پارک کودک و پیست دوچرخه سواری در سال ۹۹ در شهرستان جاسک خبر داد.
وی یادآورشد: پارسال افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های راه و شهرسازی و پل های محور جاسک میناب به نمایندگی از پروژه های استان هرمزگان در محدوده روستای گیگن با دستور مستقیم رییس جمهوری از طریق ارتباط زنده تلویزیونی و وئدیو کنفرانس انجام شد.
فرماندار جاسک ادامه داد: افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان و افتتاح بخش چشم پزشکی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، احداث سیل بند کشاورزی در روستای سدیج، بازسازی جاده بین مزارع و احداث زمین چمن سدیچ و زمین لشکری مشارکتی از دیگر طرح‌های مهم جاسک در سال گذشته بوده است.
رادمهر گفت: سال گذشته همچنین١٣٠ میلیارد ریال بابت اجرای شبکه داخلی روستاهای مجتمع گابریک به طول ٣٠ کیلومتر در سال ٩٩ هزینه شده که تعداد ١٥ روستا ٩٠٠ خانوار با سه هزار نفر جمعیت از آب شرب پایدار بهرمند شدند.
وی گفت: کارخانه یخ سازی جاسک با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد ریال و کارخانه خرپای فلزی جاسک با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد ریال از طرح‌های تکمیل شده سال گذشته در حوزه صنعت و معدن این شهرستان است.
فرماندار جاسک ادامه داد: احداث ۴۹۷ هکتار مزارع پرورش میگو، احداث بند و بندسارهای خاکی در سه منطقه باغان، مشکوهی و کیدر به مساحت ۹۹۶ هکتار با اعتبار ۱۱میلیارد ریال، احداث سازه آبخیزداری در حوزه های نوگین ، گیشدان و سورک، نهالکاری و آبیاری سورک با مساحت ۲۰۴ هکتار و احیای کشاورزی دشت جگین در هزار و ۲۰۰ هکتار و اصلاح الگوی کشت و رونق تولید محصولات کشاورزی سال گذش ته در منطقه جاسک به ثمر نشست.
رادمهر ابرازداشت: سازمان بنادر و دریانوردی نیز در سال ۹۹ سه پروژه اجرایی شامل تعمیرات اساسی اسکله های بندر بطول ۵۳۰ متر، اجرای سامانه اعلام و اطفای حریق بندر جاسک و احداث ساختمان مرجع دریایی جاسک و همچنین تعمیرات اساسی ساختمان اداری و انبار بندر جاسک با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال را در اداره بندر و دریانوردی جاسک داشته است.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح ۱۶ خانه هلال، افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) با هزینه‌ای افزون بر ۱۶ میلیارد ریال و کلنگ ساختمان آتش نشانی و شهرداری با اعتبار ۳۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال گذشته در جاسک انجام شد.
فرماندار جاسک یادآورشد: احداث ۲۵ دستگاه پست توزیع برق  هوایی و زمینی، ۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی، چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و نصب ۶۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در بخش شهری و روستایی با هزینه‌ای افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه های فرسوده، توسعه و اصلاح شبکه های روشنایی معابر، توسعه فیدر، ایجاد قدرت مانور، کاهش تلفات و رفع افت ولتاژ از پروژه های برق جاسک در سال گذشته بوده است.

برچسب‌ها بندر جاسک توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی هرمزگان جاسک پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندر جاسک توسعه ایران افتتاح طرح بندر جاسک توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی هرمزگان جاسک اخبار کنکور میلیارد ریال سال گذشته طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد