Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:46:16 GMT

بررسی صلاحیت کاندیداها با حساسیت بیشتری انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۱۹۶۶

بررسی صلاحیت کاندیداها با حساسیت بیشتری انجام می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس هیئت نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی ارومیه گفت: ۳۹۱ نفر از ارومیه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند.

سیف حقیقت امروز۱۱ فروردین در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: ۳۹۱ نفر از ارومیه برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده اند که ۴۷ نفر زن و مابقی مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از ۱۰ فروردین سال جاری براساس قواعد و قوانین در رابطه با بررسی کاندیداها توسط مراجع ۵گانه شروع شده است، اظهار کرد: قانون مدنظر است و صلاحیت ها امسال بیش از گذشته با حساسیت بررسی می شود.
سیف حقیقت اظهارکرد: در ارومیه حدودا ۱۴ نفر تاکنون تایید صلاحیت نشده و رد شده اند.
وی با تاکید به اینکه به هیچ عنوان واسطه گری برای تایید صلاحیت  مورد قبول نیست، یاد آور شد: ملاک و معیار تایید صلاحیت کاندیدا ها سخنان و رهنمون های رهبری و قانون است.
رئیس هیئت نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی ارومیه تصریح کرد: کسانی که بستگان درجه یک و دو  آنها در انتخابات شرکت می کنند، حق حضور در هیئت های نظارت را ندارند تا شک و شبهه ای در تایید صلاحیت ها به وجود نیایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا شوراهای اسلامی تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها