Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی شرکت مخابرات ایران ساعاتی پیش پستی در رابطه بامشکلات رایج کاربران برای اتصال به وای فای را منتشر کرده و راهکارهای کارآمدی را پیشنهاد داد. در ادامه متن و تصویر نوشته منتشر شده از صفحه مجازی مخابرات را مشاهده می‌کنید:

"مشکلات رایج شبکه وای‌فای (شبکه وای‌فای متصل، اما بدون اینترنت)
وای‌فای صرفا یک فناوری رادیویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دستگاه شما به وای‌فای متصل می‌شود به این معناست که یک سیگنال قوی و اتصال قوی دارید، اما این الزاما به معنای دسترسی به شبکه اینترنت نیست.
اگر وای‌فای متصل است، اما خبری از اینترنت نیست ابتدا بررسی کنید که آدرس شبکه شما در محدوده اختصاص داده شده است. اگر مشکلی در اختصاص دادن آدرس به دستگاه‌های متصل به وای‌فای وجود داشته باشد دستگاه شما یک آدرس خوداختصاصی (Self-Assigned) ایجاد می‌کند که در آن امکان انتقال اطلاعات به بیرون وجود ندارد. در برخی موارد و در شبکه‌های کوچک ممکن است آدرس‌های کافی برای اختصاص دادن وجود نداشته باشد. بعضی سیستم‌عامل‌ها چنین مشکلاتی را نمایش می‌دهند. به‌طور مثال در ویندوز در کنار علامت وای‌فای یک علامت تعجب قرار می‌گیرد."

 

بیشتر بخوانید

سیستم مخابراتی GIS یکپارچه شرکت مخابرات راه اندازی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران مشکلات وای فای اتصال به اینترنت اتصال اینترنت وای فای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت