Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@23:36:51 GMT

کرونا جان ۹۶ نفر دیگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۲۰۹۰

کرونا جان ۹۶ نفر دیگر را گرفت

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۱۰ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور گفت: متاسفانه در این مدت ۹۶ تن از هموطنان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاری امروز چهارشنبه، درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در ایران بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۱۷ هزار و ۳۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۹۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: تا کنون ۱۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ شهرستان قرمز و ۵۶ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

لاری گفت: همچنین ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی

لاری اظهار کرد: تعداد شهرستان‌های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافت. ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: رنگ جدید شهرستان‌ها که از امروز ۱۱ فروردین رسمی می‌شود در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفته است.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: علاوه بر جنوب، غرب و مرکز کشور، شهرستان‌هایی از شمال و شرق درگیر افزایش روند مبتلایان شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط سرپوشیده، خوردن غذا در محیط‌های عمومی سرپوشیده مثل رستوران، تالار و غذاخوری هتل و سفر با وسایل نقیله عمومی به خصوص اتوبوس و قطار از مهمترین عوامل افزایش مبتلایان است.       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سخنگو ، وزارت بهداشت ، دکتر لاری ، فوت ، شناسایی ، کرونا ، کشور ، شهرهای قرمز ، نارنجی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگو وزارت بهداشت دکتر لاری فوت شناسایی کرونا کشور شهرهای قرمز نارنجی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است