Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متوسط تردد بین استانی امروز به یک میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۵۲ وسیله نقلیه بود که با نزدیک شدن به اتمام تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد خودرو‌ها نسبت به هفته گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تردد بین استانی روز ۱۰ فروردین امسال یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۱۵۲ وسلیه نقلیه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

محرابی نیا تاکید کرد: همچنین درصد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۰ اسفند آغاز و تا کنون ادامه دارد نسبت به نوروز سال گذشته ۸۱ درصد افزایش داشته است.

او یادآور شد: همچنین درصد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح تاکنون نسبت به نوروز ۹۸ هم ۱۷ درصد کاهش داشته است‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: بیشترین تردد بین استانی در روز هم مربوط به ۶ فرودین با ۲ میلیون ۱۵۱ هزار و ۴۳۰ خودرو است.

او  درباره گزارش تردد تجمیعی ورود و خروج استان‌ها از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین امسال هم گفت:طبق بررسی صورت گرفته بیشترین استان دارای تردد نسبت به سال گذشته به ترتیب مربوط به استان های گیلان ۲۰۹ درصد، مازندران ۱۶۹ درصد، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۸ درصد، اردبیل ۱۲۲ درصد، گلستان ۱۰۹ درصد است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تاکید کرد: مجموع تردد در استان‌های تهران و البرز هم ۷ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۲۶۶ وسیله نقلیه است که ۷۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل نشان می دهد.

او درباره وضعیت ترافیک در محور‌های شمالی هم گفت: ترافیک در محور چالوس (شمال به جنوب) محدوده‌های مرزن آباد، مجلار و انارک سنگین است و هم اکنون ترافیک سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک وجود دارد.

او بیان کرد: تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد.

او با بیان اینکه طبق آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۶۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد، افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت گرفته است.

محرابی نیا گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و تنها بارش باران در برخی از محور‌های استان کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل ترافیک سنگین تردد بین استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت

ابرهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش‌ها در شبانه روز گذشته ۳۱ میلی‌متر بوده است، اظهار کرد: مجموع بارش سامانه اخیر ۹۸ میلی‌متر در پاوه گزارش و ثبت شده است.

وی افزود: خوشبختانه بارش تجمعی سامانه بارشی اخیر در پاوه از مرز یک هزار و ۳ میلی‌متر گذشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه ادامه داد: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۶ درصد و نسبت به میانگین نرمال بلند مدت سنوات اخیر ۳۸ درصد افزایش داشته است.

شهریاری خاطر نشان کرد: راهداران پاوه طی سه روز اخیر در محورهای مواصلاتی حضور فعال داشته و نسبت به پاکسازی و ریزش برداری راه‌ها اقدام کردند.

کد خبر 6096679

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت