Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همه محورهای استان اصفهان برای تردد خودروها باز است، اما تردد در محورها بر اساس محدودیت‌های کرونا و ثبت تخلفات به صورت الکترونیکی و فیزیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین انجام می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دوهزار تذکر لسانی و ۴۰ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی داشته‌ایم.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: همه محورها باز است و ترددها انجام می‌شود و مشکل خاصی در زمینه ترددها نداریم، اما محدودیت‌های کرونایی برای شهرهای نارنجی و قرمز در تمام محورها اعمال می‌شود و تنها خودروهای مجاز اجازه تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور اصفهان به بهارستان پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته

وی با اشاره به پرترددترین محور در اصفهان، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پرترددترین محور، محور اصفهان به بهارستان بوده است که جز ۲۰ محور پرتردد کشور است و
از مسافران شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا باید شهرهای استان اصفهان را ترک کنند و در صورت عدم رعایت ممنوعیت‌های تردد با این خودروها برخورد خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان اصفهان، اضافه کرد: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند و تردد آن‌ها از طریق سامانه هوشمند رصد و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه فوتی نداشته‌ایم، اضافه کرد: ورود و خروج به شهرهای قرمز از جمله گلپایگان و خوانسار ممنوع است و اصفهان، لنجان، نجف آباد، مبارکه و تیران و کر ون هم در وضعیت نارنجی قرار دارند و ورود و خروج به این شهرها نیز ممنوع است.

محدودیت‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بر اساس رنگ‌بندی شهرها اعمال می‌شود

زارع در خصوص محدودیت‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، افزود: طی این دو دوز محدودیت‌ها و اعمال قانون‌ها بر اساس وضعیت‌ها و رنگ‌بندی شهرها انجام می‌شود، ورود پلاک‌های غیربومی به اصفهان ممنوع شده و خروج از شهر اصفهان نیز ممنوع است.

ممنوعیت ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی

وی گفت: افراد در روز طبیعت بهتر است در خانه بمانند تا از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ جلوگیری شود و تمام محدودیت‌های کرونایی را رعایت کنند، چرا که در هر ۲۴ ساعت در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و
در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ثبت تخلفات به صورت الکترونیکی و فیزیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته حدود دو هزار و ۲۵۲ تذکر لسانی، یک هزار و هفت برگشت خودرو به مبدا داشته‌ایم، در این مدت ۴۰ راننده نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند، افراد از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند و آن‌هایی که در سفر هستند، هر چه زودتر به مسافرت خود خاتمه دهند و به شهر خود باز گردند.‌

کد خبر 484046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان پلیس راه ممنوعیت تردد جاده ای ممنوعیت تردد خودرو جریمه نقدی اعمال قانون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ۱۲ و ۱۳ فروردین استان اصفهان ۲۴ ساعت گذشته محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد