Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@22:50:31 GMT

کاهش 25 درصدی نشست و برخاست هواپیماها

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۵۵۷۶

پروازهای عبوری از فضای کشور از آذر امسال روند نزولی گرفت، آذر 99 میزان پروازهای عبوری از فضای کشور 12 هزار و 322 پرواز بود که این رقم در دی ماه 99 به 11 هزار و 699 پرواز کاهش یافت و در بهمن ماه به 9311 پرواز عبوری رسید.

بر اساس نمودارهای آماری و جداول پروازها در فرودگاه‌های کشور، در بهمن ماه امسال، نشست و برخاست هواپیماها نسبت به بهمن 98 به میزان 8 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بهمن امسال اعزام و پذیرش مسافر 37 درصد نسبت به بهمن 98 کاهش داشته است و در بخش ارسال و پذیرش بار و پست نیز در بهمن امسال با کاهش 30 درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل مواجه هستیم.

* کاهش 46 درصدی اعزام و پذیرش مسافر‌ در 49 فرودگاه شرکت فرودگاه‌ها

‌در 11 ماه سال 98 نسبت به 11 ماه سال 99 در 49 فرودگاه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران میزان نشست و برخاست هواپیماها 27 درصد کاهش، اعزام و پذیرش مسافر 46 درصد کاهش و ارسال و پذیرش بار و پست نیز 46 درصد کاهش داشته است.

در 11 ماه امسال 309 هزار و 756 نشست و برخاست، 36 میلیون و 671 هزار و 123 نفر اعزام و پذیرش  مسافر و 301 میلیون و 503 هزار و 133 کیلوگرم ارسال بار و پست در 49 فرودگاه کشور انجام شد.

* کاهش 25 درصدی نشست و برخاست هواپیماها در 11 ماه امسال

با احتساب 6 فرودگاه کیش، خلیج فارس، (عسلویه)، قشم، چابهار، ماهشهر و ماکو به عنوان 6 فرودگاه اختصاصی جمعا در 55 فرودگاه کشور در 11 ماه امسال 345 هزار و 266 فروند نشست و برخاست، 40 میلیون و 986 هزار و 53 نفر اعزام و پذیرش مسافر و 342 میلیون و 622 هزار و 1 کیلوگرم ارسال و پذیرش بار و پست انجام شد که نسبت به 11 ماهه سال 99 با کاهش 25 درصدی در نشست و برخاست، کاهش 44 درصدی در پذیرش و اعزام مسافر و کاهش 43 درصدی در پذیرش و ارسال بار و پست مواجه هستیم.

برچسب ها: کرونا ، هواپیمایی ، پرواز عبوری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NZI

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا هواپیمایی پرواز عبوری نشست و برخاست هواپیماها اعزام و پذیرش مسافر ماه امسال درصد کاهش بار و پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی