Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ حسین رشید تبار فرماندهی انتظامی بوئین زهرا گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افرود: در بازرسی ماموران از خودرو‌ها ۳ هزار و ۸۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژگونی پژو ۲۰۶ یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در محور قزوین-رشت راننده آن جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است به رانندگان توصیه کرد: همواره با هوشیاری و توجه کامل به سمت جلو رانندگی کنند تا در آغازین روز‌های سال نو، شاهد وقوع حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک منزل مسکونی در زمینه تولید ارز دیجیتال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این ساختمان در منطقه شهرک شریفیه اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

وی بیان کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کشف حدود ۵۰ هزار عدد قرص ترامادول در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:ماموران گشت این پلیس حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد زنجان در حال حرکت بود، مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۴۹ هزار و ۸۰۰ عدد قرص ترامادول کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس