Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:30:15 GMT

آذری: حمایت‌های مردم، باعث دلگرمی و انگیزه ما در آسیا است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۷۴۵۵

آذری: حمایت‌های مردم، باعث دلگرمی و انگیزه ما در آسیا است

سعید آذری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درباره آخرین شرایط تیم فولاد جهت حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بچه‌های تیم از نظر روحی شرایط مطلوبی دارند و تمرینات خوبی را هم زیر نظر جواد نکونام پشت سر گذاشته‌اند، مسابقات بزرگ به اندازه کافی در تیم انگیزه ایجاد می‌کنند و وقتی مسئله میزبانی عوض شد و حق میزبانی را از ما گرفتند، اعضای تیم انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط بهداشتی اهواز هم در بحث اخذ میزبانی از ما تاثیر داشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌اش مستقیما اشاره کرده که گزارشات وزارت بهداشت ایران حاکی از شرایط بد کرونایی اهواز بوده و ما نمی‌توانیم ریسک بازی در اهواز را قبول کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان استرس داشته باشند و در این بازی‌ها بیشتر بحث هیجانات مفرط مطرح است؛ حضور جواد نکونام که تجربه ملی و بین‌المللی پرباری دارد هم در مدیریت هیجانات بازیکنان بسیار موثر است.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که ما از ۴ روز قبل از بازی به ریاض می‌رویم و تیم‌ها با توجه به شرایط کرونایی، باید طبق پروتکل‌ها رفتار کنند که بر این اساس تیم فقط برای تمرین و مسابقه از هتل خارج می‌شود و در ایزوله کامل به‌سر می‌برند.

آذری با اشاره به انجام کارهای اداری مربوط به اعزام تیم، عنوان کرد: از جانب ما کارهایی که نیاز است انجام شده، مدارک را به afc ارسال کرده‌ایم و منتظر تکمیل کار توسط آن‌ها هستیم؛ کار خروج از کشور اعضای تیم را تکمیل کرده‌ایم و شورای برون‌مرزی نیز همکاری لازم را داشته است که اگر از نظر اعزام مشکلی بود قطعا کار پیش نمی‌رفت.

وی افزود: در مسابقات ورزشی باید دیپلماسی ورزشی حاکم باشد و روابط سیاسی نباید باعث برخورد غیرعادی توسط کشور میزبان با تیم‌های ورزشی باشد.

مدیرعامل فولاد در پایان با اشاره به نقش مهم هواداران و رسانه‌ها در موفقیت تیمش گفت: ورزش حرفه‌ای بدون رسانه‌ها و هواداران معنایی ندارد، ۲ رکنی که همیشه به ما کمک کرده‌اند و اعضای تیم هم دلخوشی‌شان به مردم و رسانه‌ها است. دعای خیر مردم همیشه پشت سر ما و تیم بوده و باز هم از همه می‌خواهیم برای موفقیت نماینده ایران در آسیا دعا کنند.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا