Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:59:32 GMT

جریمه 500 هزار تومانی رانندگان متخلف در 13 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۱۹۱

جریمه 500 هزار تومانی رانندگان متخلف در 13 فروردین

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تصمیمات و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در روز 13 فروردین ( روز طبیعت ) وبا توجه به اینکه وضعیت شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته، محدودیت‌های تردد در این شهرستان‌ها در پیشگیری از گسترش این بیماری تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان و عموم مردم و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات  ستاد بحران استان در روز  13 فروردین حضور در بوستان‌ها، پارک‌ها، مراکز تفرجگاهی و فضای سبز ممنوع است.

وی افزود: پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با افرادی که بخواهند برخلاف قوانین عمل و غیر مجاز تردد و از  قانون سرپیچی کنند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در روز طبیعت باتوجه به اینکه وضعیت شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به رنگ نارنجی تغییر یافته محدودیت‌های تردد در این شهرستان تشدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: همکاران ما برای امنیت مردم و برابر اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز طبیعت ازساعت 5 صبح تا ساعت 24 درسطح شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره حضور داشته و به اجرای ماموریت‌های محوله خواهند پرداخت.

خانی‌پور با اشاره به محدودیت تردد خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهایی که از این قانون سرپیچی کنند، اعمال قانون شده و  مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از همه تلاش‌های جامعه پزشکی که بطور جد و مجاهدانه مشغول به خدمت هستند، بیان داشت: از همه مردم تقاضا می‌شود تا در روز طبیعت امنیت و سلامت خانواده خود را در اولویت قرار داده و با ماندن در خانه و عدم حضور در مناطق تفریحی و گردشگری، با نیروهای پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان طبیعت سلامت جانشین فرمانده انتظامی استان مبارزه با کرونا روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی