Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:41:11 GMT

انریکه: به دلیل تاکتیکی به راموس بازی ندادم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۸۳۱۹

انریکه: به دلیل تاکتیکی به راموس بازی ندادم

با وجود انتقاداتی که از عملکرد تیم ملی اسپانیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 می شد، این تیم با پیروزی برابر کوزوو صدرنشین گروه خود شد.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا توانست با برد قاطع 3-1 برابر کوزوو با یک امتیاز بیشتر از سوئد صدرنشین گروه B این رقابت ها شود. هر چند اشتباه بد و عجیب اونای سیمون و خروج بی دلیل او از دروازه، باعث شد تا بسار حلیمی از میانه‌های زمین با شوتی دقیق، توپ را به قعر دروازه اسپانیا بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنی اولمو، فران تورس و جرارد مورنو زننده سه گل اسپانیا در این دیدار بودند.

 

 

لوییز انریکه پس از بازی گفت: "از چیزی که امروز در زمین چمن دیدم بسیار راضی ام. ما عالی بازی کردیم و پیروزی ما هرگز مورد تردید قرار نگرفت. "

سرمربی اسپانیا به رغم برد اما لحظات سختی را در کنفرانس مطبوعاتی پشت سر گذاشت چرا که باید توضیح می داد چرا سرخیو راموس را در دقیقه 86 بازی به زمین فرستاده است! راموس به تازگی و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از جراحی بر روی زانو خود به میدان بازگشته است.

مدافع کهنه کار و کاپیتان اسپانیا در تساوی 1-1 برابر یونان 45 دقیقه در زمین حضور داشت و در پیروزی 2-1 برابر گرجستان نیز بازی را از روی نیمکت دنبال کرد.

 

 

انریکه در این باره افزود: "راموس بازی نکرد چون این تصمیم تکنیکی من بود. او هیچ مشکلی ندارد اما من تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند. راموس خوب است اما تازه از یک مصدومیت جدی بازگشته من تصمیم گرفتم که دیگر بازیکنان باید امروز به جای او بازی کنند.

رفتار او مثال زدنی است. رهبران واقعی آنهایی هستند که همواره در خدمت تیمند و مشارکت دارند، حتی اگر از روی نیمکت باشد."

 

راموس که در این مسابقه برای صد و هشتادمین بار برای تیم ملی اسپانیا به زمین می رفت، با گذشت شانزده سال و پنج روز از نخستین مسابقه خود با پیراهن لاروخا، با سابقه ترین بازیکن تاریخ اسپانیا از نظر مدت زمان در تیم ملی این کشور شد.

 

 

انریکه در پاسخ به این سوال که چطور راموس را اداره می کند و با او کنار می آید، گفت: "خیلی از آنچه که فکر می کنید آسان تر است!"

تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید

لوئیس انریکه از شکست در دیدار رفت برابر دورتموند ناراحت است و با این حال تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت با حمایت هوادارانش متفاوت ظاهر خواهد شد.

به گزالرش ایسنا، دومین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد و در نهایت زنبورها در خانه موفق به شکست پاریسی‌ها شدند.

شاگردان لوئیس انریکه با یک گل بازنده این بازی حساس شدند تا شرایط برای صعود آنها به دور بعد سخت شود.

به نوشته اسپورت، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوتبال اینگونه است؛ گاهی زیبا و گاهی هم تلخ. باید فرصت های را که هر دو تیم در این بازی خلق کردند تحلیل کنیم. به نظرم بازی سختی بود. نتیجه آنگونه که خواستیم نشد با این حال امیدوار به جبران در بازی برگشت هستیم.

او ادامه داد: بازی پایاپای بود و دو تیم فرصت هایی را خلق کردند که دورتموند به گل رسید اما ما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. می دانستیم که شب آسانی نخواهیم داشت. بازیکنان کمی تحت تاثیر قرار گرفتند به ویژه بعد از آنکه دو توپ به تیر دروازه برخورد کردند. این بازی را واگذار کردیم اما در خانه قوی تر ظاهر خواهیم شد. تیمی متفاوت خواهید دید.

انریکه درباره آسیب دیدگی لوکاس هرناندز گفت: من خبر دقیقی ندارم. به نظرم شرایط او خوب نیست اما باید منتظر گزارش پزشکی ماند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان گفت: بازی رفت را واگذار کردیم اما بازی برگشت باقی مانده است و قطعا با حمایت هواداران خود متفاوت ظاهر خواهیم شد. هواداران پاری سن ژرمن می دانند که چگونه از تیم خود حمایت کنند و ما در یک ورزشگاه استثنایی چیزی برای از دست دادن نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم