Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: با توجه به قدمت و موقعیت مکانی،   قرار گرفتن در طرح تهران ۱۴۰۰ و احیای اکولوژیکی بوستان فرا منطقه ای ملت، بازپیرایی و کاشت گونه های جدید در این بوستان اجرایی می شود.

هوشیار ادامه داد: در این طرح ابتدا مکان یابی و انتخاب فضا جهت کاشت درختچه ها مشخص می شود سپس گونه های گیاهی ضمن رعایت تنوع گونه ای، مقاوم به تنش محیطی و سازگار با شرایط محیط انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بیش از ۵۰ نوع از گونه های مختلف گیاهی با متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر مربع براساس طراحی منظر شهری در بوستان ملت کاشته خواهد شد.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ افزود: رفع نواقص درختچه ها، گل کاری، ترمیم چمن حد فاصل پردیس سینمایی ملت در اتوبان نیایش تا خیابان ولیعصر(عج)، کاشت درختچه های طبیعی و زینتی از جمله بربریس، پیرپاکانتا، کامیس، پاپیتال و انواع گلهای فصلی از جمله نکاتی است که در این طراحی ها مدنظر قرار گرفته است.

هوشیار  بیان کرد: برقراری تعادل اکولوژیک، ایمن سازی، سازماندهی و نظم بخشیدن به فعالیت های موجود و برقراری نظم فضایی، فرآهم آوردن امکانات مناسب اوقات فراغت و حفاظت و نگهداری پایدار پارک‌های شهری از جمله اهداف بازپیرایی پارک‌های شهری است که براساس مجموعه اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به بهبود وضعیت موجود کمک کرده و در بلند مدت زمینه را برای رسیدن به وضعیت مطلوب آماده می سازد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ گفت : در این طرح جدید، ویژگی های مبانی طرح و برنامه فیزیکی طرح بازپیرایی پارکها لحاظ شده است که می توان به حفظ هویت پارک و فضاهای با ارزش، دمیدن روح تازه در مجموعه برای جذب شهروندان، ارتقاء کارآیی عملکردهای ناقص موجود و تکمیل آنها و رفع کمبودهای پارک در مقیاس یک پارک شهری اشاره کرد.

 طرح بازپیرایی بوستان ملت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

کد خبر 592479 برچسب‌ها منطقه ۳ شهرداری تهران مدیریت شهری بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ شهرداری تهران مدیریت شهری بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان

سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهم‌ترین علت رخ داده تصادفات درون‌شهری در کردستان بوده است.

رئیس پلیس راهور کردستان افزود: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش ثبت شده است.

وی گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفر‌های نوروزی را در پی داشت، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده گفت: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری کردستان در فروردین ماه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم