Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:22:16 GMT

سال گذشته زوج های جوان یزد ۸۵۰ سری جهیزیه دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۴۲۶

سال گذشته زوج های جوان یزد ۸۵۰ سری جهیزیه دریافت کردند

سرهنگ مجید صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بودجه با پیگیری برخی نهادها و تشکل‌ها به خصوص پایگاه های نیروی مقاومت بسیج  استان از محل کمک های افراد خیر  و نوعدوست تامین شد.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۲۰۰ مورد مراسم ازدواج آسان نیز با همراهی مردم و مسوولان برگزار شد، ادامه داد:  تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند در سال ۱۴۰۰ نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: در تمامی نواحی مقاومت بسیج استان، بسیج سازندگی آمادگی همکاری و جلب بودجه‌های خیران برای تهیه جهیزیه و برگزاری ازدواج آسان است .

صادقی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای ازدواج اسان یکی از مهمترین نیازها و برنامه‌هاست، یادآور شد: برای انجام هرچه بیشتر آن به همکاری مردم و خیران و همراهی مسوولان نیاز مبرم هست .

همچنین سال گذشته فرمانده سپاه الغدیر یزد گفته بود: برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان یکی از برنامه‌های محوری فرهنگی است که با همکاری خیران پیگیری می شود.

سرتیپ رضا پورشمسی افزود: یکی از مهمترین فعالیت هایی که باید در جامعه و با همکاری بخش‌های مختلف و خیران در جامعه صورت گیرد زمینه‌سازی ازدواج آسان است.

همچنین مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج یزد ۲۴ آبان‌ماه پارسال به ایرنا گفته بود: برای زمینه‌سازی و کمک به انجام آسان و بدون دغدغه برای ازدواج به زوج‌های جوان، جهیزیه با همکاری اصناف به صورت قسطی تحویل می‌شود.

حجت‌الاسلام هادی امامی به اهمیت ازدواج آسان برای جوانان اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ‌ ازدواج  به زوج‌های متقاضی، جهیزیه با قیمت مناسب و کامل به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال در اقساط ۲۴ ماهه تحویل می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان مشارکت های مردمی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان مشارکت های مردمی ازدواج ساده اخبار کنکور ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی

بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه 50 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد 56 امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش بردهای قبلی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی