Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نامه‌ای که فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده محرمانه نبود که آن را منتشر نکنم.

سعید آذری در گفت‌و‌گو باخبرگزاری میزان، در خصوص اظهارات منصور قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال مبنی بر رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون فوتبال خطاب به AFC مبنی بر لغو دیدار   فولاد خوزستان  و العین امارات در ریاض، اظهارداشت: ابتداسال جدید را به دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال تبریک گفته و باید این نکته را تاکید کنم که پس از نزدیک به دو دهه مدیریت در ورزش کشور اطلاع دارم که چه مواردی باید رسانه‌ای شود و چه مواردی این شرایط را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نامه‌ای که رسانه‌ای شده محرمانه و طبقه‌بندی شده نیست و به اعتقاد من قدم مثبتی است که فدراسیون فوتبال برداشته است. این نامه منعی برای انتشار ندارد و دبیرکل فدراسیون فوتبال باید خوشحال نیز باشد که مردم متوجه اقدامات به موقع و به جای آنها نیز می‌شوند. این نشان می‌دهد که آنها پیگیر هستند و امتیاز مثبتی برای فدراسیون است. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: روزی که گروه‌بندی را اعلام کردند و مشخص شد که با عربستانی‌ها هم گروه هستیم باید مسئولان فدراسیون گذشته نامه نگاری انجام می‌دادند و واکنش جدی به این موضوعات نشان می‌دادند که متاسفانه نشده اما اکنون اقدام مثبتی شکل گرفته است. 

 

بیشتر بخوانید: نامه فدراسیون فوتبال برای تغییر میزبانی عربستانی‌ها؛ ریاض اَمن نیست + تصویر نامه

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز