Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در گام دوم انقلاب و در آخرین ساعت های ۱۲ فروردین، "روز جمهوری اسلامی"، با همت و تلاش تمام نیروهای تولیدی و پشتیبانی واحد های احیا مستقیم شرکت فولادمبارکه، رکورد تولید روزانه ۲۵ هزار و ۱۲۵ تن به ثبت رسید تا بار دیگر کارکنان غیرتمند فولادمبارکه، طنین " ما میتوانیم" را تکرار نمایند و رکورد روزانه قبلی را که در ۲۲ فروردین ۹۹ و به مقدار  ۲۴ هزار و ۷۸۲ تن بوده است را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد احیا مستقیم شهید خرازی نیز در همین روز با عبور از رکورد قبلی ۸ هزار و ۸۹۰ تن به ثبت رکورد روزانه ۹ هزار و ۵۰ تن دست یافت.

این دستاورد مهم را به تمام همکاران، ذی نفعان گروه فولادمبارکه و مردم شریف ایران اسلامی تبریک می گوییم. 

"روابط عمومی فولاد مبارکه"

پربیننده ترین جذب نیروهای بومی در اولویت انتخاب الکترونیک است بیش از ۷۰درصد ماشین آلات صنایع بزرگ در داخل تولید می‌شود فردا ۵طرح بزرگ صنعتی و معدنی افتتاح می‌شود سهمیه‌بندی و قیمت‌گذاری دستوری؛ تهدید حیات زنجیره فولاد بهره‌برداری از راه دور یک طرح تولیدی در فارس توسط روحانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید

نیما باغبانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش تولید قارچ خبر داد و گفت: بنابر آمار فروردین سال گذشته ۷۲۰ تن قارچ در کشور تولید شد که امسال این میزان به ۸۰۰ تن رسیده است‌.

به گفته او، با توجه به آنکه برخی واحدها مجهز به سیستم های سرمایشی نیستند، از این رو تولید در فصل گرما کاهش می یابد و مجدد با پایان فصل گرما، واحدها با ظرفیت کامل کار می کنند.

باغبانی با بیان اینکه در اسفند روزانه ۹۰۰ تا ۹۲۰ تن قارچ در سطح کشور توزیع می شد، افزود: در شرایط کنونی توزیع روزانه قارچ به ۸۰۰ تن در سطح کشور رسیده است که با کاهش تولید در فصل گرما، این میزان به ۷۰۰ تن می رسد.

دبیر انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: برآوردها حاکی از ان است که تولید قارچ تا پایان سال به ۲۲۰ تا ۲۲۵ هزارتن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت