Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در خبر کوتاهی اعلام کرد: پروازهای خود به تهران را بار دیگر از سر می‌گیرد.

بر اساس اعلام این شرکت، نخستین پرواز در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰) از مبدأ فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه فرانکفورت و بالعکس انجام خواهد شد.

گفتنی است پس از سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ۱۸ دی ماه ۹۸ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) هواپیمایی لوفت هانزا اعلام کرد پروازهای خود به مقصد تهران را تا پایان مارس ۲۰۲۰ (۱۰ فروردین ۹۹) متوقف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از آن بارها توقف پروازهای خود به ایران را تمدید کرد.

همچنین این شرکت در اقدام عجیب دیگری چند روز پس از صدور اطلاعیه توقف پروازهای خود به تهران، از توقف پروازهای عبوری هواپیماهای این شرکت از آسمان ایران نیز خبر داد.

این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) بارها در نوتام های متعددی از امن بودن آسمان ایران خبر داده بودند.

گفتنی است آبان ماه سال گذشته محمد مهدی کربلایی مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) در نشستی خبری از مذاکره این فرودگاه با این شرکت هواپیمایی آلمانی برای بازگشت به ایران خبر داده بود.

لوفت هانزا، شرکت هواپیمایی حامل پرچم (Flag Career) آلمان است که مجموعاً ۲۹۷ فروند انواع هواپیما را در اختیار داشته و به ۲۲۰ مقصد در کشورهای دنیا، پرواز دارد؛ درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۷، ۳۵.۵ میلیارد یورو بوده است.

کد خبر 5179484

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی لوفت هانزا فرودگاه امام خمینی ره فرودگاه امام سازمان هواپیمایی کشوری مرکز مدیریت راه های کشور اوپک پلاس قیمت نفت قیمت مرغ قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت نرخ ارز قیمت طلا سند همکاری ایران و چین بازار سهام اسیا بانک مرکزی اوپک بورس دلار پروازهای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت