Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق پرست گفت: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر و شناسایی گروه‌های بیمه گر جدید در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی مشکلی نداشته باشیم.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره برنامه‌های تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت و افزایش تعداد مستمری‌بگیران، اظهار کرد: برای آن که با پیر شدن جمعیت و افزایش تعداد بازنشستگان با مشکل مواجه نشویم باید سرمایه گذاری‌های مختلفی داشته باشیم و این موضوع به اداره و فعالیت‌های اقتصادی شستا ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر، شناسایی گروه‌ها بیمه گر جدید و وصول مطالبتمان از دولت نگرانی خاصی در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی نداشته باشیم.

حق‌پرست درباره پرداخت سهم بیشتر از سودآوری شستا به سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی از شرکت‌های شستا مدیریتی و برخی از آن غیر مدیریتی است، در مجموع سیاست گذاری مجمع شستا است که پرداخت بخشی از سود را به سازمان تامین اجتماعی مشخص می‌کند و سهم اندکی از پرداخت سازمان به جامعه هدف و بیمه شدگان حاصل از درآمد شستاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با سیاست‌های بهتر در سال آینده، شستا سهم بیشتری در پرداختی‌های سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چه چالش‌هایی فرزندآوری در ایران را تهدید می‌کند؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: تامین اجتماعی پیری جمعیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تامین اجتماعی پیری جمعیت سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت