Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@13:29:35 GMT

ثبت نام ۴۳۱ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۵۵۶

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام قطعی ۴۳۱ نفر از نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۹ روز پنج شنبه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی افزود: تا ساعت ۱۹ دیشب (پنج شنبه) دوازدهم فروردین ماه؛ پنجمین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا پنجم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام ۴۳۱ نفر شامل ۳۰ زن و ۴۰۱ مرد نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام‌ها گفت: شنبه چهاردهم فروردین ماه آخرین روز ثبت نام میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است و افرادی که قصد نامزدی در این دور از انتخابات را دارند تا روز شنبه (فردا) فرصت ثبت نام دارند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: فرمانداری‌های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه امروز جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل فرایند ثبت نام داوطلبان هستند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی میان دوره ای مجلس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس