Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:13:17 GMT

امدادرساني هلال احمر به بيش از 8 هزار نفر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۷۵۹

امدادرساني هلال احمر به بيش از 8 هزار نفر

خبرگزاری آریا- امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر در طرح نوروز 1400 از 25 اسفند تا 13 فروردین به 8 هزار و 264 نفر از هموطنان حادثه دیده، امدادرسانی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات کشور، گفت: در این مدت؛ 933 نفر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی پور گفت: در این مدت 621 نفر هم در محل وقوع حوادث از خدمات امداد و کمک‌های اولیه سرپایی در محل بهره‌مند شدند و با 278 مورد عملیات نجات فنی، مصدومان سوانح ترافیکی از میان خودرو‌های تصادفی یا واژگون شده در حوادث جاده‌ای از میان آهن و شیشه رهاسازی و به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.
ولی پور ضمن تشریح عملیات‌های امداد و نجات در نوروز سال جاری ادامه داد: در این مدت بیش از یک هزار و 628 علمیات تخصصی امداد و نجات با بهره گیری از ظرفیت 12 هزار نیروی متخصص امدادگر و نجاتگر داوطلب 12 هزار نیروی نجاتگر تخصصی شامل هزار و 553 تیم عملیاتی فعال به همراه بیش از سه هزار و 453 دستگاه خودرو از جمله هزار و 62 دستگاه آمبولانس، هزار و 218 خودروی امدادی، 19 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 456 دستگاه خودروی نجات، 50 دستگاه خودروی ویژه عملیاتی (آرگو)، 11 دستگاه خودروی فرماندهی عملیات، 16دستگاه خودروی ارتباطات، 122 دستگاه موتورلانس، 480 دستگاه موتورسیکلات و 19 فروند بالگرد به آسیب دیدگان در حوادث مختلف امداد رسانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر دستگاه خودروی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر