Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز جوانپور اظهار کرد: در سر هر صندوق یک تا سه ناظر هیأت نظارت بر انتخابات شوراها حضور خواهند داشت و به صورت شهرستانی و در بخش‌ها نیز هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین می‌شوند.

وی گفت: همچنین پس از تأیید نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت اجرایی، کار هیأت نظارت آغاز می‌شود و حداکثر در ۲ هفته تأیید صلاحیت نامزدها بررسی و به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانپور ادامه داد: البته نامزدها در صورت اعتراض می‌توانند شکایت‌های خود را در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به صورت مستقیم به مرکز اعلام کنند.

وی همچنین یادآور شد: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ابتدا از طریق مراجع چهارگانه تأیید می‌شوند که در حال انجام است سپس اسامی به فرمانداری‌ها اعلام و پس از تأیید هیأت اجرایی با معرفی فرماندار به هیأت نظارت ارسال می‌شود که حداکثر در ۲ هفته مدارک بررسی و تأیید نهایی می‌شوند البته در این دوره از انتخابات هماهنگی کامل بین شورای نظارت و شورای اجرایی وجود دارد و افراد معتمد، مشترک هستند.

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای آذربایجان شرقی با اشاره به مزایای انتخابات الکترونیکی شوراهای شهر، یادآوری کرد: در این شیوه برگزاری انتخابات و شمارش آرا تسهیل و تسریع می‌شود در واقع سلامت انتخابات تقویت شده و رای‌های باطله نیز به نوعی وجود نخواهد داشت.

دبیر شورای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: آئین نامه تبلیغات توسط وزارت کشور ابلاغ می‌شود و تا زمان آغاز تبلیغات هر گونه تبلیغات زودهنگام مصداق تخلف انتخاباتی بوده که می‌تواند در نهایت منجر به رد صلاحیت شود.

کد خبر 5179893

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر خرم آباد عکس استانها گرگان سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه بر انتخابات شوراهای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر هیأت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر