Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:51:22 GMT

حوادث رانندگی زنجان در روز طبیعت تلفات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۴۰۶

حوادث رانندگی زنجان در روز طبیعت تلفات جانی نداشت

سرهنگ مهدی میناخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته فقط پنج مورد تصادف رانندگی منجر به جرح در سطح مسیرهای ارتباطی مختلف این استان رخ داد که بر اثر این حوادث ۶ نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی از همکاری خوب مردم با عوامل پلیس راه این استان، ابراز رضایت و خرسندی کرد و اظهار داشت: در روز طبیعت به غیر از جاده زنجان - تهم که از سوی پلیس محدودیت ترافیکی اعمال شد در سایر مسیرهای ارتباطی زنجان تردد برقرار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناخانی با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی در این مسیر ارتباطی از صبح آغاز و شامگاه نیز به پایان رسید، افزود: روز جمعه همزمان با روز سیزده بدر، فقط آزاد راه زنجان - تبریز و زنجان - قزوین به دلیل بازگشت مسافران از سفر نوروزی به محل زندگی خود، پر تردد بود اما در حال حاضر ترافیک به شکل عادی و روان است.

معاون عملیات سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز، گفت: آتشنشانی زنجان در سیزده بدر امسال، روز آرام و کم حادثه ای را داشت که این نیز در سایه همکاری خوب مردم در  رعایت موارد ایمنی، حاصل شد.

ابوالفضل رستمی، افزود: آتشنشانی زنجان در روز طبیعت "سیزده بدر" همانند سالهای گذشته برای حضور سریع و به موقع به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در حالت آماده باش کامل و صددرصدی بود که خوشبختانه به دلیل عدم وقوع حوادث، هیچ ماموریتی انجام نشد.

برچسب‌ها خط حادثه انتظامی زنجان روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خط حادثه انتظامی زنجان خط حادثه انتظامی زنجان روز طبیعت اخبار کنکور روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی