Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:36:30 GMT

ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال در شبکه یک

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۹۷۴

ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری، ویژه برنامه «پایش» با موضوع شعار سال از امشب شنبه ۱۴ فروردین از شبک یک پخش خواهد شد.

هادی سلیم زاده تهیه کننده «پایش» در این باره گفت: قرار است ۸ برنامه با محوریت شعار سال و با موضوعاتی که در سال ۹۹ بیشترین چالش ها را در کشور داشته است را واکاوی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موضوعات این برنامه اظهار داشت: در برنامه اول که امشب ۱۴ فروردین روی آنتن می رود، نظام بانکی را هدف قرار داده ایم. احسان خاندوزی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و حمید اخوانی کارشناس حقوقی و بانکی مهمانان این برنامه خواهند بود تا درباره رفتارهای ضد تولید برخی بانک ها و راهکارهای پشتیبانی نظام بانکی از تولیدکنندگان گفتگو کنند.

سلیم زاده، قاچاق و راهکارهای عملی کنترل این پدیده شوم از مبادی رسمی گمرک را موضوع بحث برنامه فردا یکشنبه ۱۵ فروردین «پایش» عنوان کرد و گفت: به همین خاطر سردار علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهمان ما خواهد بود. تاثیر رویکرد سیاست خارجی بر اقتصاد، برنامه ریزی سیاست صنعتی کشور، راهکار توسعه کشاورزی و مدیریت بازار، مدیریت نرخ ارز، قانون کار و تامین اجتماعی و مجوزها سایر موضوعات ویژه برنامه پایش هستند.

«پایش» به تهیه کنندگی هادی سلیم زاده کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هرشب ساعت ۲۰ با اجرای کیا داود اسفندیاری بطور زنده روی آنتن می رود.

کد خبر 5180041 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شبکه یک سیما برنامه تلویزیونی صدا و سیما فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی نوروز ۱۴۰۰ فیلم بازی در نوروز 1400 موسیقی ایرانی موسیقی نواحی ویروس کرونا تک آهنگ میثم یوسفی نوروز ابراهیم حاتمی کیا اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ این همایش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با فناوری‌های اطلاعات مکانی هرساله توسط سازمان نقشه‌برداری کشور و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی برگزار می‌شود.

مقاله ارائه شده با موضوع "استراتژی‌های مکانی در تحقق اهداف برنامه‌های توسعه ملی؛ نگاهی ژرف به جایگاه اطلاعات مکانی در اجرا و پایش احکام برنامه هفتم توسعه" به بررسی تفصیلی برنامه هفتم توسعه کشور پرداخته و راهکاری نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی برای اجرا و پایش صحیح احکام برنامه ارائه کرده است.

بهمن جمالی، رئیس گروه نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و نویسنده مسئول این مقاله، روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به تشریح چارچوب پیشنهادی در این پژوهش پرداخت و اظهار داشت: با بررسی احکام لایحه برنامه هفتم توسعه که در مراحل نهایی تصویب و ابلاغ قرار دارد، مشخص شد بیش از ۷۲ ماده از مجموع ۱۱۸ ماده برنامه هفتم با استفاده از نقشه و اطلاعات مکانی قابل اجرا و پایش است که نشان از اهمیت بیش از پیش اطلاعات مکانی دارد.

وی افزود: استان زنجان از سال ۱۴۰۱ نسبت به بهره‌برداری از زیرساخت داده مکانی (SDI) مبادرت کرده و از این رو به‌عنوان استان پیشرو در توسعه SDI، با ارائه این چارچوب، راهکاری اجرایی و فنی برای تحقق احکام برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کرده است.

پژوهشگر دوره دکتری مهندسی سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) دانشگاه تهران، گفت: در چارچوب پیشنهادی، با استفاده از سنجه‌های عملکردی پیش‌بینی شده در برنامه هفتم توسعه، شاخص‌هایی مبتنی بر اطلاعات مکانی برای پایش احکام برنامه پیشنهاد شده است.

وی گفت:با توجه به پیش بینی احداث شبکه‌های اصلی و فرعی آبیاری بخش کشاورزی و یا بیلان منابع آب و تعادل‌بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی، داده‌های متناظر با این احکام در قالب اطلاعات مکانی در نظر گرفته شده است که توسط دستگاه اجرایی متولی داده در بستر زیرساخت داده مکانی (SDI) به‌صورت برخط ارائه می‌شود و امکان پایش میزان تحقق هر یک از بند‌ها و احکام قانون برنامه هفتم را میسر خواهد ساخت.

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور