Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک با اشاره به اینکه روند ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان ساعت 18 امروز  ادامه دارد، اظهار کرد: از زمان آغاز نام نویسی از داوطلبان تا به این لحظه 15 نفر از داوطلبان برای انتخابات اولین میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تاکنون ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان اولین دوره میاندوره مجلس شورای اسلامی از هشتم فروردین ماه به مدت یک هفته لغایت ساعت 18 امروز شنبه 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و تمدید ساعت ثبت‌نام از داوطلبین منوط به تصمیم وزارت کشور خواهد بود.

 فرماندار گچساران عنوان کرد: از مجموع تعداد ثبت نامی تا کنون 14نفر آقا و یک خانم برای کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

فرماندار گچساران گفت:  عبدالرحیم رحیمی، ساسان تاجگردون، امین اله بابویی، هومان عسکری، محمد محمودی، محسن کاویانی، عبدالمجید کرمی ،پریوش نقدی، سید محمود فاطمی، نستور درخشنده پور، علی مراد جعفری، بهنام همتی، سید قدرت الله حسینی بحرینی، هوشنگ گرجی پور و محمدمهدی فروغی نیا برای رقابت در انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت برای مجلس یازدهم شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه برخی از این داوطلبان با مراجعه حضوری به فرمانداری نام نویسی کردند، گفت: اجباری به حضور داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برای نام نویسی نیست و داوطلبان می‌توانند از طریق نرم افزار موبایلی و دستکتاپ رایانه نام نویسی کنند.

 به گزارش فارس، نام نویسی از داوطلبان  از ساعت هشت هشتم فروردین ماه  لغایت 14 فروردین ماه به مدت یک هفته  انجام می شود.

 روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و  ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات داوطلبان انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت میان دوره ای فروردین ماه نام نویسی دوره مجلس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس