Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه بیش از۱۰هزار میلیاردتومان پروژه جهش تولید در استان همدان وجود داشت، گفت: بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در راستای جهش تولید در استان همدان صورت گرفته است.

سیدسعید شاهرخی در شورای اداری استان همدان با تأکید براینکه اداره امور استان بر مبنای برنامه محوری و چارچوب‌های کارشناسی بوده و هست،  اظهارکرد: در سال ۱۴۰۰ توجه ما به معقوله تولید است به‌طوریکه برنامه سندراهبردی به جد پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا براساس آمار از استانهای موفق کشور بوده‌ایم، تصریح کرد: این موفقیت را مدیون برنامه‌ریزی جدی ستادکرونا و همراهی خوب مرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

شاهرخی با تأکید براینکه همچنان خطر ویروس کرونا به قدرت خود باقی است، افزود: ویروس کرونا نه تنها از بین نرفته است بلکه جهش پیدا کرده و شاهد گسترش ویروس انگلیسی در کشور هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه متأسفانه خیز چهارم کرونا در کشور آغاز شده و بیش از ۲۰ استان کشور را در برگرفته است، خاطرنشان کرد: تویسرکان و نهاوند دو شهر قرمز استان هستند و دو شهرستان نارنجی نیز در استان داریم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان نسبت به ماه‌های قبل به حداقل رسیده است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جدی در سال ۱۴۰۰ پرداختن به موضوع کنترل و مقابله با ویروس کروناست.

شاهرخی با اشاره به برگزاری سه انتخابات در سال‌جاری تأکیدکرد: استان همدان مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، رغابتی و با مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه نکته‌ای که به انتخابات ارزش می‌دهد مشارکت مردم است، یادآور شد: یکی از وظایفی که ما برعهده داریم برگزاری انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وزارت راه و نیرو در استان همدان تحول ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فاضلاب همدان که یک تهدید جدی برای همدان بود جمع آوری شده و امروز اگر حرف از چهارمین پتروشیمی در همدان زده می‌شود به واسطه این اقدامات است.

شاهرخی با بیان اینکه فاز دوم پتروشیمی هگمتانه نهایی شده است، ادامه داد: پتروشیمی نهاوند هم در حال نهایی شدن است. آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک‌های صنعتی با استفاده از طرفیت وزارت نیرو و پساب ها در استان تأمین می‌شود.

وی با تأکید براینکه استان همدان به مثابه کارگاه بزرگ سازندگی است، اظهارکرد: در حوزه بهداشت و درمان ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی به استان اضافه شده که تمامی این اقدامات در دولت تدبیرو امید انجام شده است.

وی از نهایی شدن طرح جامع همدان خبرداد و گفت: طرح جامع شهر همدان که افق بسیار بلندی را برای همدان دیده است نهایی شده و امیدواریم با تصویب نهایی این طرح کهن شهر همدان صاحب طرحی شود که در شأن و جایگاه تایخ و تمدن ایران زمین باشد.

استاندار همدان افزود: این طرح ظرف هفته آینده نهایی وبه شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال خواهد شد.

شهید علیرضاحاجی بابایی شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است، گفت: از سال ۹۲ تا کنون شهید حاج ستار ابراهیمی، شهید حسن صوفی، شهید چیتسازیان،شهید حسن ترک، شهید سعید قهاری سعید، شهید رسول حیدری،شهید سعید اسلامیان،گروه ابوذر و حاج میرزا محمدسلگی  به عنوان شهدای شاخص استان انتخاب شدند که امسال نیز شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص استان انتخاب شده است.

سردار مصیب مجیدی اظهارکرد: امسال شهید محمد نیکبخت به عنوان شهید شاخص شهر همدان، شهید حامد اصفهانی شهید شاخص شهر ملایر، شهیدان عباس جمور و لطفی جمور شهیدان شاخص اسدآباد، شهید علی تیموری شهید شاخص تویسرکان، شهید صفرعلی پرسیان شهید شاخص بهار، شهید مصطفوی شهید شاخص رزن و شهید تقی خسروی شهید شاخص درگزین انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در استان همدان برای ۱۳ نفر از شهدای دفاع مقدس که درجه دریافت نکرده بودند درجه سرتیپی ابلاغ شده است و تعداد دیگری از شهدا نیز در این مسیر قرار دارند که امیدواریم بتوانیم درجات انها را بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهش تولید بخش خصوصي کروناویروس استانی سیاسی استاندار همدان استان همدان سال ۱۴۰۰ شاخص استان شهید شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای ۱۸ پروژه شاخص در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خانه تاریخی توکلی در سال جاری به عنوان موزه عاشورا مرمت می‌شود.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان بهسازی، نوسازی اطراف حرم در سال ۱۴۰۲ و اجرای ۱۸ پروژه شاخص در کنار دیگر پروژه‌ها، اظهار کرد: بودجه اولیه معاونت بهسازی و نوسازی اطراف حرم در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان با ۱۸ پروژه شاخص بوده که در اصلاحیه به ۵۲ میلیارد تومان رسید.

وی از تأسیس اولین دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری خبر داد و افزود: ساخت ۲ دفتر تسهیلگری در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات متعدد با گروهای مختلف، نیرو انتظامی و آموزش و پرورش، ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی، کمک به نهادهای تقویت اجتماعی، پیگیری ساخت سرویس بهداشتی و ایجاد سازمان‌های فرهنگی از جمله تجربیات دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری بود.

خاکی ادامه داد: تأسیس دفتر تسهیل‌گری در محلاتی همچون دروازه ری علاوه بر پشتیبانی کالبدی نیازمند پشتیبانی اجتماعی نیز است.

وی از اجرای پروژه بهسازی محور مسجد جامع تا میدان کهنه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه دارای مقیاس ملی بود با هماهنگی‌های لازم توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از کف‌سازی و بهسازی ۱۵۰ متر از پروژه امامزاده سلطان محمد شریف خبر داد و گفت: تهیه طرح جداره سازی چهارراه بازار با مشارکت معاونت شهرسازی و ساماندهی و مرمت سازی با الگوی اصیل یکی از اقدام‌های شاخص در سال گذشته بود.

خاکی در خصوص میدان تره‌بار میدان مطهری افزود: ورود به میدان تره‌بار میدان مطهری از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که در همین راستا دو میلیارد تومان برای طراحی فضای شهری این محدوده اختصاص یافته است.

وی از تملک شش خانه تاریخی در فرودین سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد: ساخت خانه تاریخی آیت الله فیض در دستور کار قرار گرفته است و خانه تاریخی توکلی به عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.

کد خبر 747817

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟