Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ماشین‌سازی برای انجام دیدار با گل‌گهر سیرجان یک روز زودتر راهی سیرجان خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز دوشنبه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت. اعضای ماشین‌سازی امروز(شنبه) از تهران راهی کرمان شده و بلافاصله راهی سیرجان خواهند شد تا دو روز قبل از بازی با گل گهر در این شهر مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی در حالی روز دوشنبه اولین بازی در سال جدید را برگزار خواهد کرد که سعید اخباری به دلیل مشکلات متعدد باشگاه از این تیم جدا شده و خورشیدی هدایت این تیم تبریزی را بر عهده دارد. در این شرایط باشگاه هم بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده است، این در حالی است که بازیکنان تا به امروز کمتر از 30 درصد پول گرفته‌اند و این موضوع باعث ناراحتی آنها شده است.

زنوزی دوباره مالک ماشین‌سازی شد!

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)