Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه همدان با اشاره به انتخاب شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص همدان در سال ۱۴۰۰ گفت: از سال ۹۱ سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد تمام استان‌ها شهیدی را به عنوان شهید سال استان معرفی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان همدان  با اشاره به انتخاب شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص همدان در سال 1400 اظهار داشت: از سال 91 سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد تمام استان‌ها شهیدی را به عنوان شهید سال استان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به لطف خداوند از سال 92 به بعد توانستیم با ارزیابی صورت گرفته شهدای شاخص استان همدان را هر سال معرفی کنیم افزود:  این طرح در شهرستان‌های استان نیز اجرایی شده به گونه‌ای که هر سال یک شهید شهرستان، یک شهید استان و یک شهید کشوری معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه همدان گفت: ما در این مسیر تا جایی که امکان داشت نسبت به زوایای شهید سال و خانواده‌اش برنامه‌ریزی مختلفی داشتیم و بر همین اساس در شهرستان‌ها کمیته‌هایی تشکیل شده و شهدا مشخص می‌شوند.

وی اعلام کرد: در طول این چند سال به ترتیب شهید حاج ستار ابراهیمی، شهید حسن صوفی، شهید علی چیت‌سازیان، شهید حسن ترک، شهید رسول حیدری، شهید سعید قهاری سعید، گروه ابوذر، شهید سعید اسلامیان و شهید حاج محمد سلگی شهدای شاخص استان بودند.

 مجیدی عنوان کرد: در شهر همدان شهید محمد نیکبخت، ملایر شهید حامد اصفهانی، اسدآباد شهیدان عباس جمور و شهید لطفی جمور، تویسرکان شهید علی تیموری، قهاوند شهید احمدآبادی، کبودراهنگ شهید محمدتقی رستمی، بهار شهید صفرعلی پرسیان، نهاوند شهید محمد موبر، رزن شهیدان مصطفوی، درگزین شهید تقی خسروی، فامنین شهید نعیمیی،در ارتش شهید محمدظاهری و در بخش ناجا نیز شهید رنجبران به عنوان شهدای شاخص در هر بخش معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای 13 تن از شهدای دفاع مقدس استان موفق به اخذ درجه سرتیپی شدیم که این درجه شامل شهید علی چیت سازیان، شهید تقی بهمنی، شهید حبیب مظاهری، شهید حسن ترک، شهید علیرضا حاجی بابایی، شهید محسن حیدری، شهید حسن صوفی، شهید ستار ابراهیمی، شهید شکری پور، شهید حسن تاجوک، شهید سعید اسلامیان و شهید ناصر قاسمی می‌شود.

شهید « برقعی» به عنوان شهید سال 1399 شهرستان همدان انتخاب شدهمایش علمی "رسانه و مکتب سلیمانی" برگزار می‌شود/ پویانمایی 40 شهید شاخص در حال ساخت است18 شهید شاخص دانش آموز در دفاع مقدس را بشناسید+عکس

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امسال شهید سال استان شهید علیرضا حاجی بابایی است گفت:  پدر شهیدان حاجی بابایی، از جانبازان بوده و علاوه بر این شهید، یک تن از فرزندان خود به نام ابوالقاسم حاجی بابایی و دو داماد به نام شهید شکری موحد و شهید احمدی را تقدیم وطن کرده‌ است.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید علیرضا حاجی بابایی عنوان شهید شهید شاخص شهید سال شهید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز