Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:25:03 GMT

البرز به وضعیت قرمز شیوع کرونا نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۷۷۸۱

البرز به وضعیت قرمز شیوع کرونا نزدیک شد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به گزارش‌ها و مصوبات ستاد ملی، اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی مطرح شد که استان‌های البرز و ایلام وارد موج چهارم شیوع کرونا شدند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز، البرز بار بزرگی از ترددها را متحمل شد و همچنین افراد بسیاری از این استان به سایر شهرستان‌ها سفر کردند و با بازگشت بخش عمده‌ای از آنها، بیماری شیوع بالایی پیدا کرده و با این روند تشدید نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: همچنین با افزایش ترددها، آمار تصادفات و جراحات و تلفات ناشی از آن نیز فزونی یافته و قابل مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیست.

وی افزود: وضعیت بسیار نگران کننده است و سرعت فراگیری در ویروس جهش یافته به مراتب بیشتر است از این رو باید تدابیر ویژه‌تری اندیشیده شود.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با کسانی که با تست مثبت کرونا به سفر رفتند، برخورد قانونی جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۳۹ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: طبق آمارهای دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان از تعداد پیک اول فراتر رفته است.

شهبازی گفت: تشدید اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی و ضرورت اطلاع رسانی در خصوص موج جدید ویروس جهش یافته کرونا و همچنین لزوم استفاده از ماسک‌های استاندارد و پرهیز از حضور در اجتماعات، از جمله اقداماتی است که باید به جد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت البرز به شرایط قرمز نزدیک است بنابراین باید تمامی محدودیت‌های قانونی، اعمال شود.

استاندار البرز گفت: باید مراکز قرنطینه را نیز احصا کرده و نسبت به راه اندازی آنها اقدام کنیم.

وی افزود: باید از ظرفیت واحدهای بزرگ داروسازی استان برای واردات واکسن بهره برداری کنیم چراکه این واحدها دارای اعتبار و تعاملات بالا هستند.

کد خبر 5180507

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت کرمانشاه آمار کرونا بوشهر اراک 12 فروردین تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه خرم آباد گرگان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی