Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ‌لرستان از صدور ۳۴۴ مورد تذکر و اخطار برای تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

سیدامین قاسمی امروز چهاردهم فروردین‌ماه، اظهار کرد: از مجموع ۳۴۴ مورد بازدید از مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی سطح استان لرستان، تعداد ۱۳۹ مورد تذکر و اخطار برای واحدهای پذیرایی و اقامتی صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تخلفات صورت گرفته در این ایام منجر به تعطیلی ۱۶ مرکز خدماتی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ‌لرستان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری حدود ۸۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی لرستان بازدید کرده‌اند.

قاسمی اضافه کرد: آمارها نشان می‌دهد تا پایان تعطیلات نوروز، بیش از ۶ هزار نفر گردشگر در استان لرستان اقامت داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری لرستان میراث فرهنگی قاسمی تاسیسات گردشگری صنایع دستی ميراث فرهنگي استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟