Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:18:24 GMT

محدودیت‌های کرونایی در شهربابک تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۹۹۲۳

محدودیت‌های کرونایی در شهربابک تشدید می‌شود

به گزارش ایرنا، قاسم شمسی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت، مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان شهربابک افزود: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی توسط برخی مردم، آمار افراد مبتلا به کرونا در شهربابک در یکی ۲ هفته اخیر افزایش داشته به طوری که این شهرستان را در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به این وضعیت، از امروز به مدت ۲ هفته به منظور کنترل این بیماری، محدودیت هایی در شهرستان شهربابک در نظر گرفته شده که اجرا می شود.

شمسی از تعطیلی تالارهای پذیرایی از روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه  به مدت ۲ هفته خبر داد و تصریح کرد: مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها، مدارس و موسسات آموزشی، فعالیت آموزشی را صرفاً به صورت مجازی انجام خواهند داد.

فرماندار شهربابک به تعطیلی آموزشگاه های موسیقی، زبان، مهدهای کودک، سینما، باشگاه ها و استخرهای ورزشی، چایی خانه و قهوه خانه ها به مدت ۲ هفته اشاره کرد و اظهار داشت: مشاغل گروه سه و چهار و جمعه بازار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه روز پنج شنبه  ۱۹ فروردین ماه ورود به آرامستان ها در شهربابک و شهرهای اقماری ممنوع است اعلام کرد: برگزاری مراسم ها، همایش ها، سمینارها، جشن های آئینی و غیره نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

شمسی به ممنوعیت ارسال پیامک انبوه توسط متولیان امر برای تمام مراسم ها تاکید کرد و یادآور شد: ادارات با ظرفیت ۵۰ درصد پرسنل فعالیت کنند و در ادارات خدمت رسان دو سوم کارکنان در ادارات حضور داشته باشند.

فرماندار شهربابک از عدم برگزاری جلسات غیرضروری در سطح ادارات شهرستان یاد کرد و افزود: برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت ادارات و مساجد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 وی خاطرنشان کرد: تردد خودروها از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است و در صورت رعایت نکردن، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

شمسی با بیان اینکه ورود خودروهای غیر بومی به شهربابک و خروج از این شهرستان را ممنوع است که در صورت عدم توجه به آن جریمه ۵۰۰ تومانی اعمال می شود، تاکید کرد: مسافرانی که وارد شهربابک شده اند تا دوشنبه فرصت دارند این شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

فرماندار شهربابک در پایان ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه کادر درمان شهرستان، گفت: به شهروندان هشدار داده می شود علت بسیاری از موارد ابتلا به بیماری که متاسفانه منجر به وخامت حال و یا فوت فرد مبتلا شده است، دورهمی های خانوادگی، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم ترحیم و شادی است، بنابراین توجه جدی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهربابک محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهربابک محدودیت های کرونا ویروس کرونا شهربابک محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت