Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:33:51 GMT

اعتراض آلمانی ها به قرنطینه و واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۰۴۷۸

اعتراض آلمانی ها به قرنطینه و واکسن کرونا

 

به گزارش جماران به نقل از آسوشیتدپرس، هزاران شهروند آلمانی در تظاهراتی در شهر«اشتودگارت» علیه قرنطینه و واکسن کرونا اعتراض کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پارچه نوشته هایی با خود داشتند که روی آنها نوشته شده بود:«کرونا وجود ندارد» و «واکسن کشنده است».

در این تظاهرات به رغم درخواست دولت فقط عده اندکی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند یا ماسک زده بودند ولی پلیس به این تظاهرات اجازه برگزاری و حرکت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کارستن هوفلر» رئیس عملیات پلیس گفت:در حالی که قواعد نقض شده بود و باید نقض کنندگان مجازات شوند اما تدابیر سختگیرانه علیه شرکت کنندگان در تظاهرات به شکل مسالمت آمیز به طور کامل را  اتخاذ نکردیم.

پلیس تصریح کرد که چند هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند.

برگزار کنندگان این تظاهرات نیز پیش از برگزاری تظاهرات گفتند که 2500نفر برای شرکت در آن ثبت نام کردند.

در همین حال، پلیس  شرکت کنندگان در تظاهرات دیگری که علیه مخالفان معترض به قرنطینه برگزار شد و  برای مدتی کوتاه راه را بر تظاهرات مخالفان قرنطینه بستند، متفرق کرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اعتراض در آلمان به قرنطینه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)