Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@12:19:24 GMT

صف فروش ۵هزار میلیاردی در بورس امروز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۳۸۷

صف فروش ۵هزار میلیاردی در بورس امروز

با بررسی معاملات امروز بورس تهران در ساعات اولیه معاملات بازار، بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، شپنا و خساپا به چشم می خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روند معاملات در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۲۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۹۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۵میلیارد تومان (۸۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۹۵میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۴.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، شپنا و خساپا به چشم می‌خورد.سهام بانک آینده بیش از ۳۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید غگیلا ، سیتا و قیستو در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۵۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودروو ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۱۵میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

در جدول زیر حدود ۱۹درصد از پنج هزار و ۲۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۵۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۸۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین آغاز فعالیت‌های آموزشی مدارس از فردا هجوم مردم به یک مرغداری در نیکشهر! +فیلم متقاضیان ثبت نام ایران خودرو 1400 بخوانند ۷کلانشهر نارنجی شد حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۱۴ هزار معامله، افزون بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «تجلی، حسینا و فجهان» بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی