Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:امروز بعد از ظهر نیز کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای را در همین پیرامون برگزار خواهد کرد تا به ارزیابی اقدامات و اصلاحاتی که قرار بود در حوزه تنظیم بازار صورت گیرد بپردازد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در هفته پایانی سال گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای با محوریت تنظیم بازار شب عید با حضور وزیر جهاد کشاورزی و صمت برگزار کرد و علل نابه سامانی‌ها را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از این رو امروز بعد از ظهر نیز کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای را در همین پیرامون برگزار خواهد کرد تا به ارزیابی اقدامات و اصلاحاتی که قرار بود در حوزه تنظیم بازار صورت گیرد بپردازد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه با مشاهده وضعیت بازار مشخص است که اقدامات لازم برای کنترل بازار صورت نگرفته است چرا که به اذعان وزیر جهاد کشاورزی نهاده‌ها با ارز ترجیحی در اختیار مرغداران قرار گرفته بود و مرغ باید با قیمت مناسب تری در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما در روز‌های اخیر شاهد افزایش قیمت این کالای اساسی بودیم.


ظغیانی بیان کرد:مسئولان مدعو به جلسه امروز کمیسون، باید ضمن ارائه عملکرد خود در روز‌های پایانی سال، باید به تشریح برنامه خود برای مدیریت بازار در ایام عید بپردازند.


وی تصریح کرد: همچنین روز سه شنبه هفته جاری وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی در باره آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصادی به اعضای کمیسیون توضیحاتی ارائه خواهند داد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:همچنین در روز سه شنبه موضوع بازار اوراق بهادار و بورس بررسی خواهد شد و نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس بورس کالای اساسی طغیانی مرغ دولت سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد