Web Analytics Made Easy - Statcounter

« علی فتحی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا؛ از داوطلبان عضویت در شوراهای روستای بخش مرکزی کرمانشاه خواست از ساعت هشت صبح فردا ( ۱۶ فروردین) از طریق چهار روش؛ اپلیکیشن تلفن همراه، سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه به فرمانداری کرمانشاه ثبت نام کنند.

او افزود:  داوطلبان از فردا ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ به مدت هفت روز فرصت دارند، برای کاندید شدن در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی با اشاره به بحران شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش تجمعات از داوطلبان خواست از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و سایت وزارت کشور به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه مدارک ارسالی داوطلبان نام نویسی شده مورد پذیرش ستاد انتخابات واقع نشود، از طریق پیامک به داوطلب اعلام خواهد شد تا برای رفع ایرادات به فرمانداری (محل ثبت نام شورای روستایی بخش مرکزی) مراجعه کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان کرمانشاه همچنین گفت: برای ثبت نام حضوری و یا رفع نواقص مدارک داوطلبان به سرسرای زیر زمین فرمانداری کرمانشاه مراجعه کنند.

فتحی در بخش دیگر از سخنان خود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان را؛ ارایه اصل گواهی عدم سو پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان، یک  قطعه عکس ۴ × ۳ جدید، داشتن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار اعلام کرد.

او افزود: داوطلبان همچنین باید اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر دیپلم برای شورای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و همچنین رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر ارایه کنند.

این مقام مسوول با استناد ماده ۳۰ قانون گفت: داوطلبان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، حداقل سن ۲۵ سال تمام، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، داشتن سلامت جسمانی در حد برخورداری از نعمت شنوایی و گویایی و سلامت روانی، حسب مورد با گواهی پزشکی قانونی داشته باشند.

فتحی اضافه کرد: کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند به شرطی که در همان حوزه انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند و اقلیت‌های شناخته شده در قانون اساسی به جای اسلام باید به اصول دین خود اعتقاد و التزام عملی داشته باشند و اعضای شوراها باید در محدوده بخش حوزه انتخابیه خود سکونت داشته باشند در غیر این صورت تغییر محل سکونت موجب سلب عضویت خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفر استان را در خود جای داده و دارای پنج بخش مرکزی، کوزران، بیلوار، ماهیدشت و سر فیروزآباد است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان مشارکت های مردمی کرمانشاه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان مشارکت های مردمی انتخابات ۱۴۰۰ روستائیان مشارکت های مردمی کرمانشاه اخبار کنکور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۲ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط فردی در ارتفاعات کوهستانی شهرستان روانسر روستای شبانکاره محدوده غار کاوات اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه شاهو به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دسترسی به فرد حادثه دیده و انجام اقدامات اولیه مصدوم به مکان امن منتقل شد.

وی ادامه داد: مصدوم پس از انتقال توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شد.

کد خبر 6088845

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر