Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:30:54 GMT

بازار مرغ در تهران به تعادل رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۴۲۲

بازار مرغ در تهران به تعادل رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری پیش از ظهر یکشنبه در تشریح آخرین اقدامات تنظیم بازار مرغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول چند روز اخیر اقدامات مؤثری در خصوص تأمین و توزیع مرغ از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی ذیربط صورت گرفته که نتیجه این شد که امروز بازار مرغ به تعادل رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه طی روز گذشته در مجموع یک هزار و ۱۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است گفت: امروز هم چیزی بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان مرغی که امروز وارد استان شده حدود ۳۰۰ تُن به شهرستان‌ها، ۳۰۰ تُن به میادین سطح شهر و مابقی هم حدود ۹۰۰ تُن در اختیار مجموعه واحدهای صنفی سطح شهر تهران قرار گرفته است.

عسگری با بیان اینکه طی روزهای گذشته برای در اختیار گذاشتن مرغ محدودیت داشتیم عنوان داشت: با توجه به این محدودیت‌ها برای هر واحد صنفی ۵۰۰ کیلو و یک تن مرغ در نظر گرفته بودیم که هم اکنون به دلیل وفور مرغ کل محدودیت‌ها برداشته شد و واحد صنفی به هر اندازه که مرغ بخواهد می‌تواند از آن در میدان بهمن تحویل بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: پیش‌بینی شده که در صورت مازاد مرغ توسط دولت خریداری و منجمد شود و طبق بازدید از میادین هیچ صفی در میادین نداریم و بازار به حالت عادی و تعادل در بازار مرغ رسیده است.

کد خبر 5180190

منبع: مهر

کلیدواژه: حشمت الله عسگری استانداری تهران مرغ ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک گرگان 12 فروردین محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون تومان                        - ۵۰۰ هزار تومان 

نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان           + ۱۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان     - ۵۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • فیزیک ثابت کرد که «دشمنِ دشمنِ شما واقعاً دوست شماست»
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند