Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عبدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: میزان تلفات تصادفات در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه امسال تردد در محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان شرقی ۱۰۵ درصد افزایش یافته بود، گفت: در روز طبیعت نیز تردد در جاده‌های استان ۳۷۳ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدی  گفت: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز در آماده باش کامل بوده و ارتباطات خود را در محلات افزایش داد و نیرو‌های ستادی به کمک اجرایی آمدند و پاسگاه‌ها نیز تقویت شدند.

او  گفت: در بحث وقوع سرقت نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸ کاهش داشته ایم و کشفیات نیز بیش از ۱۸ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی همچنین به شناسایی ۲ باند سرقت غیربومی در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه سرقت خودرو نیز کاهش تعداد داشتیم و در حوزه سرقت از خانه باغ‌ها نیز با رشد اندکی مواجه بودیم.

او با بیان اینکه در این مدت جرم سازمان یافته در استان نداشتیم، گفت: چند مورد قتل در استان رخ داد که بلافاصله قاتلان شناسایی و دستگیر شدند و یکی از قاتلان که متواری است در استان دیگر تحت تعقیب است و موضوع این قتل‌ها موردی و یا خانوادگی بوده است.

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: امنیت آذربایجان شرقی در کشور مثال زدنی است و این به واسطه حضور فعال نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی است.

پورمحمدی افزود: نیروی انتظامی در تمامی ایام و در روز‌های خاص همیشه پای کار بوده و با درایت، تدبیر و خویشتن داری توانسته امنیت را در جامعه برقرار کند.

او گفت: نیروی انتظامی توانمند و با اقتدار در تمامی صحنه‌ها حضور دارد تا امنیت و آسایش را در جامعه برقرار کند.

پورمحمدی گفت: امنیت اجتماعی در کشور بسیار عالی است بطوری که یک خانواده نصف شب بدون هیچ ترسی می‌تواند در شهر تردد کند، ولی این امنیت در کشور‌های دیگر و حتی قبل از انقلاب وجود نداشته است.

او با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مردم همانند هشت سال دفاع مقدس با صبر و مقاومت پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: معتقدم باید نارسایی‌ها بیان شود، اما در کنار آن اعتمادسازی نیز باید ایجاد شود تا جامعه  از التهاب و نگرانی دور بماند و نباید ناآگاهانه در کنار دشمن قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سوانح رانندگی آذربایجان شرقی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا