Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:09:31 GMT

اجرای نمایش تئاتر با محوریت اوتیسم در دزفول

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۶۰۰

اجرای نمایش تئاتر با محوریت اوتیسم در دزفول

امین قادری فر تهیه کننده نمایش تئاتر دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال بهار رنگ و بویی دیگر دارد، در میان سادگی و سکوت نجیب بچه‌های آسمان، نمایش خلسه با هدف دیده شدن بیشتر اختلال رفتاری کودکان اوتیسم که گاهی به شدت سبک زندگی را مورد چالش قرار می‌دهد و به شدت تعاملات اجتماعی را با مشکل مواجه کرده، مجوز اجرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال بچه‌های اوتیسم بیشتر از هر سال دیده شده اند و شکست‌ها و موفقیت هایشان مورد توجه قرار گرفت و نامشان در بسیاری از برنامه‌ها گفته و در کتاب ها، روزنامه‌ها و مجله‌ها نوشته شد.

قادری فر ادامه داد: سال‌ها گفتیم، نوشتیم و خواندیم تا سرانجام اوتیسم را جز بیماری‌های خاص شناخته و توانستیم یک گام جلوتر برویم و هنوز راه بسیاری برای شناختن این بیماری به عموم مردم در پیش داریم.

این تهیه کننده برنامه تئاتر دزفول گفت: بعد از گذشت ۴ سال از آخرین تجربه کارگردانی این بار با نمایش خلسه برای شناخت بیماری اوتیسم پا به عرصه صحنه نهادیم و به زودی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این نمایش برای عموم برگزار می‌شود و همچنین در جشنواره‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر اوتیسم دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد