Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جلیل موقوفه ای روز یکشنبه با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری۱۳۳ شهر زیبا حین گشت زنی در محدوده خیابان "الهام" به فردی که در حال بازکردن قفل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مظنون شدند.

وی عنوان کرد: سارق به محض مشاهده ماموران پلیس قصد فرار از دست قانون داشت که با هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهم که از سارقان سابقه دار بود در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت و دوچرخه با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی پس از شناسایی مخفیگاه همدستان این متهم این افراد را در اقدامی پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان هفت دستگاه دوچرخه  و سه دستگاه موتورسیکلت  را کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه از سارقان بیش از ۶۵۰ میلیون ریال است، افزود:  در بسیاری از موارد، سرقت های صورت گرفته به واسطه سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس از رها کردن بدون قفل وسایط نقلیه در معابر عمومی خودداری کنند.

دستگیری عامل نزاع و درگیری در مترو جوادیه 

رئیس پلیس مترو تهران بزرگ از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در ایستگاه مترو جوادیه خبر داد و گفت: ۲ نزاع کننده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند

سرهنگ سعید عطا الهی روز یکشنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری بین ۲ مرد در ایستگاه مترو جوادیه، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد:  ماموران با حضور در محل ۲ نفر را مشاهده کردند، که به شدت با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها با سلاح سرد قصد آسیب زدن به نفر مقابل را دارد.

رئیس پلیس مترو  با بیان اینکه در گیری  این ۲ مرد جوان باعث ایجاد ازدحام بیش از حد جمعیت در سالن انتظار مترو شده بود، افزود: ماموران پلیس مترو وارد عمل شدند و موفق به خلع سلاح فرد مهاجم و دستگیری هر ۲ مرد شدند. 

این مقام پلیسی توضیح  داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که ۲ طرف درگیری با هم برادر هستند و بر سر اختلاف خانوادگی مدتی با یکدیگر قهر بوده و به صورت اتفاقی همدیگر را در ایستگاه مترو مشاهده می کنند که منجر به این درگیری شده بود. 

پلمب سفره خانه قانون شکن 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: سفره خانه متخلفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا در حکیمیه تهرانپارس قلیان عرضه می کرد، پلمب شد. 

 سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران  گزارشی  مبنی بر عرضه قلیان توسط متصدی سفره خانه ای در حکیمیه تهرانپارس دریافت و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا عرضه قلیان و خدمات به مشتریان در سفره خانه ممنوع است، عنوان کرد: بررسی اولیه نشان از این داشت، متصدی سفرخانه به طور مخفیگاه با نیمه باز گذاشتن سفرخانه در حال عرضه خدمات به مشتریان است و تعدادی افراد در داخل سفرخانه در حال تردد هستند.

مرادی ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور پلمب سفره خانه صادر و ماموران طبق دستور قضائی صادره سفره خانه را پملب و متهم پرونده را برای تحقیقات تکمیلی به معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس انتقال دادند. 

این مقام قضائی با تاکید بر اینکه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موجب شیوع این بیماری  خواهدشد، گفت: امید است با رعایت همگانی پروتکل های بهداشتی و مشارکت افراد جامعه در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بتوانیم بر شیوع این بیماری فائق آییم.

برچسب‌ها نزاع خیابانی سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی سرقت شهر تهران نزاع خیابانی سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی تهران بزرگ سفره خانه رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان