Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان  در نشست ستاد تنظیم‌بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بنا به دستور ریاست محترم جمهوری تمام استان‌های کشور در شرایط تنظیم بازار با نگاه ملی باید به هم کمک کنند.

او  با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تامین و جذب کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مصوب به جهت حفظ آرامش جامعه و مردم انجام می‌شود افزود: با برنامه‌ریزی‌های در حال انجام به دنبال تنظیم بازار مرغ در سطح استان هستیم و براساس مصوبات تنظیم بازار این استان مرغداری‌های منطقه موظفند مرغ‌های تولیدی را در اختیار کشتارگاه‌ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به اینکه در کالاهایی مثل روغن و شکر کماکان مشکل تفاوت و کاهش قیمت بین ما و کشورهای همجوار وجود دارد که این مهم گرایش خروج محصولات را فراهم می‌کند تصریح کرد: در حوزه تامین گوشت مرغ تقریباً تا دی و اوایل بهمن چالش جدی در این حوزه در کشور نبود و محدودیتی وجود نداشت.

او  با اشاره به اینکه بعد از اتفاقاتی که در حوزه شیوع بیماری آنفلوآنزا مرغی و وقفه‌ای که در تأمین نهاده‌ها بود محدودیت جدی در تامین مرغ ایجاد شد ادامه داد: این وقفه باعث کمبود در تامین مرغ شد زیرا سیستان و بلوچستان مصرف‌کننده بسیاری از کالاها از جمله مرغ منجمد و مرغ گرم بوده و بیشتر از استان‌های همجوار تامین می‌شد.

شهرکی با بیان اینکه برای سیستان و بلوچستان در تامین مرغ وقفه یک هفته‌ای در اسفند تجربه شد تاکید کرد: با تامین بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در کمتر از یک ماه در استان بخشی از این بحران کمبود حل شد.

او  ادامه داد: در همین راستا سه کشتارگاه با همکاری و پشتیبانی همکاران در جهاد کشاورزی به چرخه تولید سیستان و بلوچستان آمدند و به طور میانگین حدود ۲۰ تن تولید مرغ در این سه کشتارگاه انجام می‌شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان