Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمشیربازان اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک زون آسیا در اسلحه‌های فلوره مردان و زنان و اپه زنان مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی زون آسیا که انتخابی المپیک توکیو است، از پنجم اردیبهشت در ازبکستان آغاز می‌شود. ایران در اسلحه‌های اپه و فلوره مردان، اپه، فلوره و سابر زنان نماینده خواهد داشت و به دنبال گرفتن سهمیه المپیک در این اسلحه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو مسابقه انتخابی در اسلحه‌های فلوره مردان و زنان و اپه زنان برگزار شد و ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات زون آسیا مشخص شدند.
 

*اسامی نفرات  اعزامی به زون آسیا به شرح زیر است:
اسلحه فلوره
مردان: علیرضا ادهمی
زنان: نگین کافی

اسلحه اپه
زنان: پریا ماهرخ

انتخابی اسلحه‌های اپه مردان و سابر زنان هم در هفته جاری برگزار می‌شود و تکلیف نفر اعزامی در این دو اسلحه نیز مشخص خواهد شد.

شمشیربازی ایران برای المپیک توکیو تاکنون در اسلحه سابر مردان موفق به کسب سهمیه تیمی شده است که براساس این سهمیه تیمی، می‌تواند چهار شمشیرباز به المپیک اعزام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی المپیک توکیو 2020 فلوره مردان زون آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا